“God mat !”

Taverna Brillo
Rankad som nr 614 av 3 409 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Östermalm
Beskrivning: Taverna Brillo är ett modernt brasserie i centrala Stockholm. Menyn har sina rötter i den italienska kokkonsten men i en förnyad, svensk tappning. Matsalen utgör hjärtat i lokalen som bjuder på ett stort utbud av mat och dryck. Under samma tak ryms även barer och butiker med charkuterier, delikatesser, pizza, bröd, glass, kafé och blommor. Lika generöst som utbudet är även öppettiderna.
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 7 personer o alla var mycket nöjd med maten. Vi hade en kunnig servitör o det var snabb servering. Det enda minuset var att pommesen till fish o chips inte var krispiga.

Tack TuristenN

Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig service. Tog lite tid då mycket gäster samtidigt. Bra smaker på alla tallrikar, vi åt lite av varje!

Tack GladanA
Omdömet skrevs 10 juni 2017

Rödbetssalladen för 215 kr var den minsta jag sett, inte värd priset. Dessutom lite för kokta betor. Dyra pizzor, dock med god tunn botten. Vi satt i den nya delen som inte kändes klar, mycket lite mysfaktor. Personalen vänlig men orutinerad.
Om jag kommer tillbaks vilket inte är troligt så blir det bara för en dryck för att titta på det vackra folket som fallit för Stureplansfällan.

1  Tack CatharinaW
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Efter att ha hört om Löjromspizzan var det tvungen att testas. Vi var tre som delade på den vilket var alldeles lagom. Vi kompletterade med en förrätt var så vi blev nöjda och belåtna. Riktigt god krabbtoast. Trevlig och snabb service och härlig miljö.

Tack ankjoh
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Som rubriken så är löjromspizzan ett måste på taverna brillo, den är fantastisk.
I stort så är det oftast god mat, men nu senast var tyvärr allt ljummet när vi fick det, men det var nog en engångsgrej hoppas vi.
Pizzorna är bäst på menyn iallafall.

Tack O9413UXmichelleb

Resenärer som tittade på Taverna Brillo tittade också på

Besökt Taverna Brillo? Berätta vad du tyckte!