“Trevlig kväll”

20:00
Rankad som nr 199 av 3 404 Restauranger i Stockholm
Kök: Libanesiskt
Område: Norrmalm

Vänlig, trevlig personal, härlig mat och gott vin.

Det enda man kan säga om City är att ljudnivån är lite hög.

Annars suveränt :)

Datum för besöket: september 2020
Tack Orschild

God mat, gott vin från Libanon, snabb och trevlig service, fräscha toaletter. Trevlig lokal med fin inredning.

Datum för besöket: september 2020
Tack marihys68
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

...som främst utmärker Tabbouli. Kanske vissa gäster uppskattar det men jag vill gärna ha lite mera utrymme mellan borden . Nu fick vi plats längst in i restaurangen så vi stördes ju inte av andra gäster som kom och gick men det kändes obekvämt att röra sig i restaurangen när man ”svepte” förbi i gästernas mat. Trängseln gjorde också att servisen upplevdes som lite stressad. Maten var helt ok. Vi åt ett antal små varma och kalla rätter. Priset ligger på 80-110 kr st. Tre rätter per person räcker gott och trevligt att ta olika så man får smaka många olika.

Datum för besöket: februari 2020
Tack vastervik04
Omdömet skrevs 20 februari 2020

Fantastiskt god mat. Vi åt deras avsmakningsmeny som serveras i fyra omgångar, det tar lite längre tid. Men vår servitris hade full koll på allt, så det flöt på mycket bra. Personalen gjorde ett fantastiskt bra jobb vid vårt besök. Fint inredd lokal och fräscha toaletter gör inte upplevelen sämre.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Roggali
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Var där för ett par år sen och då var maten Fantastisk!! Misstänker att det är en annan ägare nu då maten var sämre och snålare. 4 Pers delar på en klick i varje liten skål. Kommer nog inte hit fler ggr.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Road777018

Resenärer som tittade på Tabbouli tittade också på

Besökt Tabbouli? Berätta vad du tyckte!