“Gå någon annanstans”

Restaurang Mandarin City
Boka med
Restaurang Mandarin City har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 880 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Kök: Kinesiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Man betalar för vattnet, man får diskade/återanvända pinnar. Fick fråga för nya/oanvända pinnar.

Maten smakar som överallt annars där det finns buffé, men kostar mer än på andra ställen.

Slutbetyg: gå någon annanstans för bättre matupplevelse

Tack Eric H

Omdömet skrevs 22 april 2018

Ganska trevlig inredning och vänligt bemötande vid ankomst. Snabb service, som sedan tyvärr upphörde. Maten är vällagad och god. Känns som man använder bra råvaror, men rätterna kunde serveras med lite mer still och finess. Kinesiska rätter skall också vara vackar att titta på. Var ganska fullt med gäster den här kvällen, med väldigt mycket asiater vilken är ett gott tecken. Dock tror jag dessa sällskap fick bättre uppmärksamhet än undertecknad.

Tack Jogga_1964
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Varken bra eller dåligt, inte den största buffén men fullt tillräcklig och väl värd prislappen. Fyller sin funktion som lunchrestaurang och det är lätt att få bord, sällan överbefolkat.

Plus i kanten eftersom buffén är väldigt ren och städad, vilket tyvärr inte alltid är standard på andra bufférestauranger.

Tack 238fredrikl
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Återbesök, för vilken gång i ordningen vet jag inte, på Mandarin City.
Alltid lika fräscht och gott.
Deras buffé är ett måste ett par gånger om året.

Tack Roger N
Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Ingen vidare upplevelse, tyvärr nog det sämsta ställa vi har ätit någon gång. Personalen var trevlig och gjorde så gott dom kunde, dock på väldig knagglig svenska. Men maten var inte någon höjdare , så där kommer vi inte igen.

Tack Anne Dorthe M

Resenärer som tittade på Restaurang Mandarin City tittade också på

Besökt Restaurang Mandarin City? Berätta vad du tyckte!