“Mellanöstern, inte Asien”

Rankad som nr 644 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Södermalm Område

Restaurangen är inte vad den en gång var i fråga om matens kvalitet och service. Ägs numera av de familjer som lägger under sig allt fler av de enklare restaurangerna utanför city. Ett besök känns ofta som att kliva in på en (dålig) restaurang i Mellanöstern.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack tmQ5536EK

Omdömet skrevs 15 april 2021

Den här restaurangen är den som fått mig att inte bara börja äta sushi, utan att älska sushi! Fantastisk service och fantastiskt utbud! Underbart att det finns alternativ för de som inte gillar fisk. Fried chicken roll är min nya craving Stort tack för er underbara service vid hemleverans också, så gulliga som skickar med extrarätter varje gång till sina stammisar❤ Har inget dåligt satt säga, fem av fem stjärnor till er! Harikasınız⭐️

Tack 257ayl
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat men inte Corona säkert för fem öre. Vi valde olika sätter alla, och alla var nöjda. Hade de funnits något negativt med maten hade vi klagat då dom inte brydde sig om restriktionerna alls och det kändes inte bra.

1  Tack deniceml
Omdömet skrevs 1 april 2021

De lurar en och det är super dyrt och inget märkvärdigt. och de skriker på en när man talar med de

2  Tack atefeht2021
Omdömet skrevs 6 februari 2021

Mycket dålig, ofräsch och fantasilös vegetarisk sushi. Minimajs från burk och ledsna sparrisar i någon typ av rökig/grill marinad samt kokta morötter var allt annat än goda nigiri/bitar. Rullarna/makin var smaklösa, kompakta och intetsägande. Vi bad om extra soja vilket det sedan visade sig att vi var tvungna att betala extra för, vilket framgick inte när vi frågade. Restaurangen var dessutom fullsatt med väldigt tajt avstånd mellan borden, inte ok i dessa Corona tider! Rekommenderas ej.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack Recensionavs

Resenärer som tittade på Tezukuri tittade också på

Besökt Tezukuri? Berätta vad du tyckte!