Höjdpunkter från omdömen

Omdömet skrevs 5 augusti 2018
gunbrittg
Stockholms län, Sverige
En skön utfykt

Resan med mat och musik var en treat till tre tjejer som blivit "passionärer". Mat och musik ... läs mer

Omdömet skrevs 27 juli 2018
955ylvaa
från mobil enhet
Läs alla 40 omdömen

Omdömet skrevs 27 september 2019

Vi åkte med båten igår och skulle äta en tre-rätters-middag.
Förrätten, en toast skagen var väl nästan godkänd.
Varmrätten, ångbåtsbiff var en total katastrof. Jag beställde
den i och för sig blodig, men hade räknat med att få en härlig
stekyta i alla fall, men biffen hade nästan inte träffat stekpannan,
dessutom var den så seg att den inte gick att tugga.
HEMSKT
Efterrätten, en chokladhistoria, var himmelsk. Den hade jag kunnat
äta flera av
Detta om maten, sen hade vi räknat med att kunna sitta och njuta av underhållningen ombord, men se där fick vi tji. Det var så fullt på båten så några sittplatser fanns det inte. Vi hade åkt med för att njuta av FJK men det var ingen som upplyste om att det kanske inte skulle finnas sittplatser när vi hade ätit vår dyra middag.
Stor besvikelse. Bättre information Blidösund tack.

Datum för upplevelsen: september 2019
1  Tack Ewa T
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Firade min mans födelsedag med vad vi trodde en god trerätters och musik av bl a Dan Barrett som annonserades som en världskänd trumpetare. Det hade varit roligt att höra, men tyvärr, det mesta vi hörde av honom var hans röst när han långrandigt berättade anekdoter ur sitt liv. Trumpeten nyttjade han ytterst sparsamt.
Maten var mycket bra, jag uppskattade fisken och min man ångbiffen.
Båtresan avvek plötsligt från rutten och strävade mot kaj igen flera timmar för tidigt. Förklaringen var att vi var tvungna att bunkra vatten!!!!???????jaja mycket ska man vara med om. Turen fortsatte pliktskyldigast med att kajka runt för att få tiden att gå. Prisvärt? Nej, hoppas att vi bara hade otur.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack P5507LHanns
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Vi hade förköpt 3 rättersmeny och underhållning på vår bröllopsdag. Vi har åkt Blidösund många gånger och varit nöjda. I kväll så blev det fel. Maten var kall och servisen var ouppmärksam. Vi hade betalt paket med trerättersmeny och blev deibiterade rabatt på 200kr??
Inte många rätt denna kväll!
Vi vet att ni kan bättre

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack 775g_ranh
Omdömet skrevs 30 september 2018

Väldigt trevligt att åka på en kvällstur och samtidigt lyssna på bra musik och kunna äta god mat eller bara att sitta och dricka en kall öl. Vi lyssnade på Rebecca Törnqvist som är otroligt bra.

Datum för upplevelsen: september 2018
1  Tack Majsip
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

En fantastisk kväll med härlig musik av Roffe Wikström, otroligt fint väder och middagen var mycket bra med mycket bra service!

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack gunbrittg