Höjdpunkter från omdömen
Smidigt och säkert

Ett luftigt och smidigt sätt att ta sig ut i skärgården. Biljett löser man ombord. Känns säkert i ... läs mer

Omdömet skrevs 15 maj 2021

gunbrittg
Stockholms län, Sverige
Läs alla 40 omdömen

Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Firade min mans födelsedag med vad vi trodde en god trerätters och musik av bl a Dan Barrett som annonserades som en världskänd trumpetare. Det hade varit roligt att höra, men tyvärr, det mesta vi hörde av honom var hans röst när han långrandigt berättade anekdoter ur sitt liv. Trumpeten nyttjade han ytterst sparsamt.
Maten var mycket bra, jag uppskattade fisken och min man ångbiffen.
Båtresan avvek plötsligt från rutten och strävade mot kaj igen flera timmar för tidigt. Förklaringen var att vi var tvungna att bunkra vatten!!!!???????jaja mycket ska man vara med om. Turen fortsatte pliktskyldigast med att kajka runt för att få tiden att gå. Prisvärt? Nej, hoppas att vi bara hade otur.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack P5507LHanns
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Vi hade förköpt 3 rättersmeny och underhållning på vår bröllopsdag. Vi har åkt Blidösund många gånger och varit nöjda. I kväll så blev det fel. Maten var kall och servisen var ouppmärksam. Vi hade betalt paket med trerättersmeny och blev deibiterade rabatt på 200kr??
Inte många rätt denna kväll!
Vi vet att ni kan bättre

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack 775g_ranh
Omdömet skrevs 30 september 2018

Väldigt trevligt att åka på en kvällstur och samtidigt lyssna på bra musik och kunna äta god mat eller bara att sitta och dricka en kall öl. Vi lyssnade på Rebecca Törnqvist som är otroligt bra.

Datum för upplevelsen: september 2018
1  Tack Majsip
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

En fantastisk kväll med härlig musik av Roffe Wikström, otroligt fint väder och middagen var mycket bra med mycket bra service!

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack gunbrittg
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Resan med mat och musik var en treat till tre tjejer som blivit "passionärer". Mat och musik väldigt gott ovh njutningsfullt. Det var även ett syfte att som Stockholmare få visa upp en fin början på väg ut till Skärgården för mina vänner. Därför en stor besvikelse över att man valde att åka samma väg tillbaka.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack 955ylvaa