Höjdpunkter från omdömen
Smidigt och säkert

Ett luftigt och smidigt sätt att ta sig ut i skärgården. Biljett löser man ombord. Känns säkert i ... läs mer

Omdömet skrevs 15 maj 2021

gunbrittg
Stockholms län, Sverige
Läs alla 40 omdömen

Omdömet skrevs 5 augusti 2018

En fantastisk kväll med härlig musik av Roffe Wikström, otroligt fint väder och middagen var mycket bra med mycket bra service!

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack gunbrittg
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Resan med mat och musik var en treat till tre tjejer som blivit "passionärer". Mat och musik väldigt gott ovh njutningsfullt. Det var även ett syfte att som Stockholmare få visa upp en fin början på väg ut till Skärgården för mina vänner. Därför en stor besvikelse över att man valde att åka samma väg tillbaka.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack 955ylvaa
Omdömet skrevs 9 juli 2018

En vacker gammal dam,som erbjuder en underbar tur i skärgården med god mat och dryck. Detta är en riktigt ångfartyg som uppnått den repektabla åldern av 108 år. Fartygets kök erbjuder god mat.

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack Stefan S
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Första gången för oss. Vilken fantastisk kväll! Vacker båt, vacker tur i skärgården med god mat och dryck. Och underbar musik med bl a Louise Hoffsten! Kommer definitivt göra om detta!

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack mollyshugo
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Vilken känsla att få åka med en riktig ångbåt. Jag kan varmt rekommendera dig att prova denna super trevlig båttur med härlig service och grymt trevlig personal. Restaurangen är mycket trevligt och menyn helt okey.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack xc60bsr