“En upplevelse utöver det vanliga!”
Omdöme om Nisch

Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Vasastan
Beskrivning: På Smörgåstårteriet jobbar vi med de bästa råvarorna från i huvudsak svenska producenter. Råvarorna behandlas varsamt för att göra smakupplevelsen så bra som möjligt för dig. Med vår meny vill vi erbjuda en kulinarisk resa genom vårat avlånga land med ett antal stopp på vägen där varje resmål har en lokalt representerad ingrediens. Vår dryckeslista är speciellt utvald för att passa vår meny. Vinerna är i huvudsak druvrena och vi väljer gärna ekologiska vid möjlighet.

En FANTASTISK matupplevelse med otroligt inspirerande och häftiga viner till! Man går från Nisch med ett STORT leende på läpparna. Rätterna är vackra och består av mängder av rena och vackra smaker, en upplevelse utöver det vanliga! Till detta kommer sommelieren Mickes otroliga viner, handplockade från små upplagor runtom hela världen. Investera i en kväll på Nisch - det blir en ljuvlig erfarenhet!

Datum för besöket: april 2021
Tack Fredrik B

Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Åt eftermiddagsmeny, aptitretare + 4 rätter
Väldigt bra rakt igenom, kunnig personal på både mat och vin. Grymt prisvärt. Vi kommer tillbaka , skrei med sparris var magisk, sparris kokt i citron

Datum för besöket: februari 2021
Tack magnusc2019
Omdömet skrevs 16 januari 2021

Bra service och god mat med viner som är spännande och passar till respektive rätt. Ska man klaga på något så är det lite för trångt mellan borden i pandemitider.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Martin S
Omdömet skrevs 14 november 2020

Åt 7-rätters med vinpaket. Väldig god mat och otroligt bra viner till maten. Servicen är grymt bra, diskret och väldigt bra introduktioner till mat och dryck. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: november 2020
Tack Mats A
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Mysigt restaurang med bra service och sjukt bra kock (Sebbe) har följt hans karriär och här överträffar han sig själv. Magiskt gott

Datum för besöket: november 2020
Tack 497nataschaa

Resenärer som tittade på Nisch tittade också på

Besökt Nisch? Berätta vad du tyckte!