“Mycket bra mat, lite små portioner”
Omdöme om Nisch

Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Vasastan
Beskrivning: På Smörgåstårteriet jobbar vi med de bästa råvarorna från i huvudsak svenska producenter. Råvarorna behandlas varsamt för att göra smakupplevelsen så bra som möjligt för dig. Med vår meny vill vi erbjuda en kulinarisk resa genom vårat avlånga land med ett antal stopp på vägen där varje resmål har en lokalt representerad ingrediens. Vår dryckeslista är speciellt utvald för att passa vår meny. Vinerna är i huvudsak druvrena och vi väljer gärna ekologiska vid möjlighet.
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Maten och vinet var mycket bra, dock var den laktosfria menyn lite sämre än den ordinarie. Personalen var väldigt bra - trevlig, kunnig och berättade lagom mycket om maten och vinet. Dock tycker jag personligen att portionerna var i minsta laget när det endast var sju serveringar. På vissa ställen är det ungefär samma storlek på portionerna när det är 10-12 serveringar.

Lokalen är öppen och lite kal, vilket gör att ljudnivån blir i högsta laget. Lite ljudabsorbenter hade inte skadat. På det hela taget hade vi en riktigt trevlig kväll och en bra upplevelse med goda smaker. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack jessicalH5585DR

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Boka bums! Mysigt, gemytligt och intimt!
Alla rätterna vi fick in var otroligt goda! Hit går vi gärna snart igen!

Datum för besöket: januari 2020
4  Tack hannissen
Omdömet skrevs 15 januari 2020

Genomgående bra från början till slut! Delikat mat och proffsig personal, hjälpsamma och trevliga!
Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: november 2019
2  Tack Fredrik2001
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Sju smårätter med passande vinpaket. Alla rätterna var en egen smakupplevelse. Vi tog vinpaketet till, vilket passade väldigt bra till maten. Trevlig personal

Datum för besöket: november 2019
2  Tack Eva G
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat och fantastisk service! En pärla i Stockholms krogliv som levererar mat i stjärnklass till överkomliga priser.

Datum för besöket: december 2019
3  Tack jsodergren

Resenärer som tittade på Nisch tittade också på

Besökt Nisch? Berätta vad du tyckte!