“Toppklass ”
Omdöme om Nisch

Nisch
Boka med
Nisch har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 5 av 3 508 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Vasastan
Beskrivning: På Smörgåstårteriet jobbar vi med de bästa råvarorna från i huvudsak svenska producenter. Råvarorna behandlas varsamt för att göra smakupplevelsen så bra som möjligt för dig. Med vår meny vill vi erbjuda en kulinarisk resa genom vårat avlånga land med ett antal stopp på vägen där varje resmål har en lokalt representerad ingrediens. Vår dryckeslista är speciellt utvald för att passa vår meny. Vinerna är i huvudsak druvrena och vi väljer gärna ekologiska vid möjlighet.

Hade måttliga förväntningar på denna restaurang. Visste att det skulle vara bra, men kunde inte tro att samtliga rätter i 6-rättersmenyn skulle bidra med nya smaksensationer. Fullträff rakt igenom. Det är något som inte ens alla stjärnkrogar kan lyckas med. Bra variation på smaker. Väl matchade viner.

Datum för besöket: november 2018
3  Tack Skytten86

Riktigt god sexrätters meny med spännande smaker! Ta gärna deras vinpaket! Kanske inte de bästa vinerna jag druckit men de fungerar klockrent med maten. Vinlistan hann jag inte studera men vinerna till maten var övervägande naturviner.

Datum för besöket: november 2018
2  Tack Liselott A
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Ett väldigt lagom ställe... priset i paritet med kvalité, lagom lugnt och tyst, inte för extravagant meny, lagom spännande inredning. Kanske inte top #5 i Stockholm men bör absolut besökas.

Datum för besöket: september 2018
2  Tack Daniel A
Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Avslappnad atmosfär i liten och mysig lokal, underbara viner som kyparen presenterade oss för. Fantastisk middag, intressanta rätter. Väldigt belåten med kvällen.

Datum för besöket: juli 2018
3  Tack jasplan666
Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk mat och upplevelse på denna lilla, lilla mysiga restaurang med c:a 20 platser. Lätt värd en stjärna eller två i Michelin. Riktigt häftiga smaker i 6-rättersmenyn. Rekommenderas å det varmaste.

Datum för besöket: september 2018
2  Tack ZeDjerman

Resenärer som tittade på Nisch tittade också på

Besökt Nisch? Berätta vad du tyckte!