“Affärsmiddag”
Omdöme om Nisch

Nisch
Boka med
Nisch har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Vasastan
Beskrivning: På Smörgåstårteriet jobbar vi med de bästa råvarorna från i huvudsak svenska producenter. Råvarorna behandlas varsamt för att göra smakupplevelsen så bra som möjligt för dig. Med vår meny vill vi erbjuda en kulinarisk resa genom vårat avlånga land med ett antal stopp på vägen där varje resmål har en lokalt representerad ingrediens. Vår dryckeslista är speciellt utvald för att passa vår meny. Vinerna är i huvudsak druvrena och vi väljer gärna ekologiska vid möjlighet.
Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Avslappnad atmosfär i liten och mysig lokal, underbara viner som kyparen presenterade oss för. Fantastisk middag, intressanta rätter. Väldigt belåten med kvällen.

Datum för besöket: juli 2018
4  Tack jasplan666

Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk mat och upplevelse på denna lilla, lilla mysiga restaurang med c:a 20 platser. Lätt värd en stjärna eller två i Michelin. Riktigt häftiga smaker i 6-rättersmenyn. Rekommenderas å det varmaste.

Datum för besöket: september 2018
3  Tack ZeDjerman
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Några vänner till mig slog på stora trumman gällande restaurang. Dem fick välja och valde Nisch (Gamla smörgåstårteriet). Och blev så positivt överraskad och nöjd med valet. De är snart 1 år sedan jag va där, men kan fortfarande komma ihåg hur himla god ankan var eller lingon glassen som va en av två efterrätter. Även deras sortiment av rom och whisky va fantastiskt. Ska du ha en fantastisk avsmakningsmeny, då är de detta ställe du ska välja.

Datum för besöket: november 2017
6  Tack perb562
Omdömet skrevs 6 september 2018

Exceptionellt hög nivå på mat och viner. Stort personligt engagemang kombinerad med utsökt kvalité gör restaurangen till något extra inom fine-dining segmentet. Jag har redan bokat bort för december.

Datum för besöket: september 2018
4  Tack 984magnusm
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Liten och familjär restaurang där alla gäster får personlig presentation av mat och dryck. Maten tillsammans med rekommenderat vinpaket var den bästa matupplevelsen jag har upplevt. Perfektion helt enkelt. Den höga notan är värd sitt pris.

Datum för besöket: augusti 2018
5  Tack Jenny B

Resenärer som tittade på Nisch tittade också på

Besökt Nisch? Berätta vad du tyckte!