Spara

Omdömet skrevs 1 december 2019
326carinac
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Fantastiskt show med Ola Salo!

Omdömet skrevs 10 november 2019
Tittilina1
Västerås, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 104 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Stockholm
från 32,31 US$
från 45,78 US$
från 16,64 US$
från 134,31 US$
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Otroligt usel mat och dålig service men showen var bra. Rekommenderar att äta någon annan stans istället.

Datum för upplevelsen: januari 2020
1  Tack pwib20
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Servicen kan vara sämst i hela Sverige. Personalen har noll koll, är ignoranta och direkt otrevliga. Maten är oxå under all kritik. MEN Ola Salo krogshow var fantastiskt bra! Facit: Undvik att äta här och boka bara krogshow!

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack FerrariSpider78
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Det är verkligen fräscht här! Trots mycket gäster så är det extremt rent och fräscht. Toaletterna rena vilket jag anser lägger en bra grund för resten av restaurangen. Maten också god och välbalanserad trots många gäster, ypperlig service

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack 326carinac
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

Maten var god men lite problem med serveringen. Ingen koll på när viner skulle in till de olika rätterna vilket kompenserades med lite extra vin. Behållningen är showen! Trångt vid borden och man får sitta tätt med okända personer men vi hade tur att hamna bra.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Tittilina1
Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Ola Salo , jag har inte ord som räcker till, han är outstanding. Maten som serverades,jag åt fisk, var riktigt god. Servitrisen, Jenny gjorde allt för att vi skulle trivas denna eftermiddag.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack 128annelieb