“Lyhört...”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
NOFO Loft
Rankat som nummer 3 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs april 12 2017 från mobil enhet

Bor högst upp på loftet. Ok- det är billigt-460:- för ett dubbelrum. Men vad hjälper det när dörrar och väggar är gjorda i papp. Extremt lyhört. Jag laddar med öronproppar och hoppas på att grannarna är tysta inatt iallafall. I övrigt ok. Toa i korridor, resulterar i ett väldigt spring i korridoren.

Ett tjejgäng som nyss passerade spred in parfymdofter genom stängd dörr- snacka om otätt..

Bodde här: April 2017, reste ensam
Tack Harald B

Omdömet skrevs mars 5 2017 från mobil enhet

Mycket smakfullt inrett hotell i bra läge på Södermalm. Personlig och trevlig service från personalen, kändes väldigt välkomnande. Rent och fint, både på rum och i allmänna utrymmen. Jättefin frukost där det fylldes på så fort något tog slut.

Bodde här: Mars 2017, reste med familjen
Tack Christer A
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Loftet som är en typ av vandrarhem är av enkel karaktär. Mycket lyhört, slitet och toalett o dusch i korridoren. Toa saknade papper till att torka händerna. Ingen hiss finns så var beredd att bära allt upp till toppen. Frukost ingår ej utan kostar 160kr per styck... Rummen är mycket enkla och inrymmer även en liten tjock tv.
Läget är ok med 5 min promenad till T-bana. Bra med restauranger i området, även som serverar bra frukost för vettig kostnad.

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 16 2017

Besökte detta hotell för en Stockholms weekend, vi anlände tidigt men det var inga som helst problem med att få tillgång till vårt rum .Rummet var personligt och snyggt inrett med gott om plats.Hela hotellet utstrålar en härlig atmosfär med mycket trevlig personal som har fingertoppskänsla för service.bla.upptäckte dom att vi hade något att fira och uppmärksammade detta på ett fantastiskt trevligt sätt

• Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Gunnarhedlingk777
Omdömet skrevs februari 14 2017

När vi kom till hotellet var tanken.. åhhhh va mysigt! Ett gammalt fint hus med mycket gamla detaljer, sånt gillar vi. Trevlig personal överallt. Vi fick bra tips på olika restauranger. Önskar att det hade varit sommar så vi hade kunnat sitta ute, det måste vara magiskt. Helt ok frukost, man blir mätt men min man saknade pannkakor och sylt. Själv hade jag gärna haft lite ugnsstekta grönsaker, tex tomater eller champinjoner. Men jag vet att man inte kan ha allt. Trevligt med andra alternativ som chiapudding och soyaprodukter. Det kändes passande på söder.
Det enda vi tyckte var jobbigt var de tunna väggarna mellan rummen. Man hör allt grannen säger och gör, vilket ju innebär att de hör allt vi säger också. De hade dessutom sex till fem på morgonen, det hörde nog halva hotellet.

Tips för att välja rum: Be om ett rum utan förbindelsedörr, så kanske det är lite tystare.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack Carina M
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Södermalm
Hilton Stockholm Slussen
Nr 48 av 154 i Stockholm
2 941 omdömen
Visa priser

Besökt NOFO Loft? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om NOFO Loft

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare Nofo Hotel, BEST WESTERN PREMIER Collection)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 643 kr - 1 848 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — NOFO Loft 2*
Antal rum: 26
Hotellets officiella beskrivning:
NoFo Loft är vårt smarta boende högst upp under takåsarna på NoFo Hotel. Här bor du bekvämt och har möjligheten att själv välja den service du vill ha. Toaletter och duschar hittar du i korridoren utanför ditt rum. Vill du ha dagstädning av ditt rum, kan du beställa det i receptionen. Ett tips är att börja dagen med en fyrstjärnig NoFo Hotel frukost. Vi garanterar att den är värd att lägga till på notan. Vi hoppas du ska gilla att bo på NoFo. Kvarteren runt omkring är fyllda med caféer, restauranger och spännande människor. Personalen på NoFo kan tipsa om bra ställen och vad som är på gång. Vänligen notera att det inte finns hiss i byggnaden. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Ebookers, Agoda och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med NOFO Loft. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?