NOFO Loft
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Renstierna Hotel(Stockholm)
Alexandra Hotel(Stockholm)
FiltreraAlla språk
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Loftet som är en typ av vandrarhem är av enkel karaktär. Mycket lyhört, slitet och toalett o dusch i korridoren. Toa saknade papper till att torka händerna. Ingen hiss finns så var beredd att bära allt upp till toppen. Frukost ingår ej utan kostar 160kr per styck... Rummen är mycket enkla och inrymmer även en liten tjock tv.
Läget är ok med 5 min promenad till T-bana. Bra med restauranger i området, även som serverar bra frukost för vettig kostnad.

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 16 2017

Besökte detta hotell för en Stockholms weekend, vi anlände tidigt men det var inga som helst problem med att få tillgång till vårt rum .Rummet var personligt och snyggt inrett med gott om plats.Hela hotellet utstrålar en härlig atmosfär med mycket trevlig personal som har fingertoppskänsla för service.bla.upptäckte dom att vi hade något att fira och uppmärksammade detta på ett fantastiskt trevligt sätt

• Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Gunnarhedlingk777
Omdömet skrevs februari 14 2017

När vi kom till hotellet var tanken.. åhhhh va mysigt! Ett gammalt fint hus med mycket gamla detaljer, sånt gillar vi. Trevlig personal överallt. Vi fick bra tips på olika restauranger. Önskar att det hade varit sommar så vi hade kunnat sitta ute, det måste vara magiskt. Helt ok frukost, man blir mätt men min man saknade pannkakor och sylt. Själv hade jag gärna haft lite ugnsstekta grönsaker, tex tomater eller champinjoner. Men jag vet att man inte kan ha allt. Trevligt med andra alternativ som chiapudding och soyaprodukter. Det kändes passande på söder.
Det enda vi tyckte var jobbigt var de tunna väggarna mellan rummen. Man hör allt grannen säger och gör, vilket ju innebär att de hör allt vi säger också. De hade dessutom sex till fem på morgonen, det hörde nog halva hotellet.

Tips för att välja rum: Be om ett rum utan förbindelsedörr, så kanske det är lite tystare.
  • Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack Carina M
Omdömet skrevs februari 6 2017

Mysigt hotel på Söder vi brukar bo här när vi är i Stockholm.Nära Götgatan och många mysiga mat ställen och pubar på Söder.Dock är rummen väldigt små även toaletten,det luktade avlopp på vårt rum så vi fick byta tack o lov.Men supergod frukost o trevlig personal somsagt vi återkommer.

• Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack 256carinaj
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Bra budgethotell med utmärkt läge mycket nära medborgarplatsen på söder. Vi skulle endast sova i Stockholm en natt för att jag och mitt kompisgäng behövde sovplats efter en kväll av festligheter och då var detta en utmärkt lösning. Fräscha rum och sköna sängar. Då badrummen och duscharna finns ute i korridorerna hade det dock varit väldigt skönt att ett tvättställ på rummet. Om man väljer att på NOFO loft får man dock vara beredd på att bo längst upp i byggnaden, men detta var inte ett problem för oss.

Jag skulle gärna återvända och bo i de dyrare rummen då hotellet har en väldigt mysig atmosfär och ligger i en fin byggnad med karaktär. Fick dessvärre inte chans att testa frukosten, men den såg väldigt fin ut (dock åt det dyrare hållet - 165 kr) .

Bodde här: November 2016, reste med vänner
Tack Johanna J