NOFO Loft
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Grand Hotel(Stockholm)
Orbitz.com
  • Pool
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Besökte detta hotell för en Stockholms weekend, vi anlände tidigt men det var inga som helst problem med att få tillgång till vårt rum .Rummet var personligt och snyggt inrett med gott om plats.Hela hotellet utstrålar en härlig atmosfär med mycket trevlig personal som har fingertoppskänsla för service.bla.upptäckte dom att vi hade något att fira och uppmärksammade detta på ett fantastiskt trevligt sätt

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Gunnarhedlingk777
Omdömet skrevs 14 februari 2017

När vi kom till hotellet var tanken.. åhhhh va mysigt! Ett gammalt fint hus med mycket gamla detaljer, sånt gillar vi. Trevlig personal överallt. Vi fick bra tips på olika restauranger. Önskar att det hade varit sommar så vi hade kunnat sitta ute, det måste vara magiskt. Helt ok frukost, man blir mätt men min man saknade pannkakor och sylt. Själv hade jag gärna haft lite ugnsstekta grönsaker, tex tomater eller champinjoner. Men jag vet att man inte kan ha allt. Trevligt med andra alternativ som chiapudding och soyaprodukter. Det kändes passande på söder.
Det enda vi tyckte var jobbigt var de tunna väggarna mellan rummen. Man hör allt grannen säger och gör, vilket ju innebär att de hör allt vi säger också. De hade dessutom sex till fem på morgonen, det hörde nog halva hotellet.

Tips för att välja rum: Be om ett rum utan förbindelsedörr, så kanske det är lite tystare.
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Carina M
Omdömet skrevs 6 februari 2017

Mysigt hotel på Söder vi brukar bo här när vi är i Stockholm.Nära Götgatan och många mysiga mat ställen och pubar på Söder.Dock är rummen väldigt små även toaletten,det luktade avlopp på vårt rum så vi fick byta tack o lov.Men supergod frukost o trevlig personal somsagt vi återkommer.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack 256carinaj
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Bra budgethotell med utmärkt läge mycket nära medborgarplatsen på söder. Vi skulle endast sova i Stockholm en natt för att jag och mitt kompisgäng behövde sovplats efter en kväll av festligheter och då var detta en utmärkt lösning. Fräscha rum och sköna sängar. Då badrummen och duscharna finns ute i korridorerna hade det dock varit väldigt skönt att ett tvättställ på rummet. Om man väljer att på NOFO loft får man dock vara beredd på att bo längst upp i byggnaden, men detta var inte ett problem för oss.

Jag skulle gärna återvända och bo i de dyrare rummen då hotellet har en väldigt mysig atmosfär och ligger i en fin byggnad med karaktär. Fick dessvärre inte chans att testa frukosten, men den såg väldigt fin ut (dock åt det dyrare hållet - 165 kr) .

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Johanna J
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig personal och magnifik frukost.
Väldigt bra bemötande av personalen, rummet fanns allt vi krävde och allt toppas av deras utbud av vin.
Detta är ett hotell vi gärna besöker varmare dagar då det fanns en stor utegård.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Kalle S
Svar från företaget:Svarade 7 oktober 2016

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO