NOFO Loft
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Restaurang
Freys Hotel Lilla Rådmannen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
ClarionCollection
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Omdömet skrevs 6 februari 2017

Mysigt hotel på Söder vi brukar bo här när vi är i Stockholm.Nära Götgatan och många mysiga mat ställen och pubar på Söder.Dock är rummen väldigt små även toaletten,det luktade avlopp på vårt rum så vi fick byta tack o lov.Men supergod frukost o trevlig personal somsagt vi återkommer.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack 256carinaj
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Bra budgethotell med utmärkt läge mycket nära medborgarplatsen på söder. Vi skulle endast sova i Stockholm en natt för att jag och mitt kompisgäng behövde sovplats efter en kväll av festligheter och då var detta en utmärkt lösning. Fräscha rum och sköna sängar. Då badrummen och duscharna finns ute i korridorerna hade det dock varit väldigt skönt att ett tvättställ på rummet. Om man väljer att på NOFO loft får man dock vara beredd på att bo längst upp i byggnaden, men detta var inte ett problem för oss.

Jag skulle gärna återvända och bo i de dyrare rummen då hotellet har en väldigt mysig atmosfär och ligger i en fin byggnad med karaktär. Fick dessvärre inte chans att testa frukosten, men den såg väldigt fin ut (dock åt det dyrare hållet - 165 kr) .

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Johanna J
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig personal och magnifik frukost.
Väldigt bra bemötande av personalen, rummet fanns allt vi krävde och allt toppas av deras utbud av vin.
Detta är ett hotell vi gärna besöker varmare dagar då det fanns en stor utegård.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Kalle S
Svar från företaget:Svarade 7 oktober 2016

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs 19 juni 2016

Mysigt hotell med utmärkt läge. Rent och snyggt och väldigt trevlig personal.
Frukosten perfekt saknade bara filmjölk :)
Tyvärr kunde vi inte utnyttja den mysiga gården eftersom det regnade hela helgen men vi fick låna paraply av den hjälpsamma personalen.

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack semesterfirare56
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2016

Hej semesterfirare56,
Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs 9 april 2016 från mobil enhet

Tre tjejer på vift i Stockholm. Vi fick ett kanonrum. Liten hall med ett sovrum och ett rum med en bäddsoffa. Stor och rymlig toalett. Kanske inte så ljudisolerat hotell, då det hördes när folk stod i korridoren och pratade högt. Personalen var helt suverän och tillmötesgående. Frukostbuffén var toppen. Jag kan absolut tänka mej att åka tillbaka hit. Priset för två nätter i Stockholm var grymt bra.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Pia J
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2016

Hej Pia,

Vad roligt att höra att ni hade en bra helg hos oss på NOFO Loft! Vi ser fram emot att välkomna er igen framöver!

Vänliga hälsningar,
NOFO teamet