NOFO Loft
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 123 US$/natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 110 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Freys Hotel Lilla Rådmannen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Official Hotel
  • Restaurang
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Bra budgethotell med utmärkt läge mycket nära medborgarplatsen på söder. Vi skulle endast sova i Stockholm en natt för att jag och mitt kompisgäng behövde sovplats efter en kväll av festligheter och då var detta en utmärkt lösning. Fräscha rum och sköna sängar. Då badrummen och duscharna finns ute i korridorerna hade det dock varit väldigt skönt att ett tvättställ på rummet. Om man väljer att på NOFO loft får man dock vara beredd på att bo längst upp i byggnaden, men detta var inte ett problem för oss.

Jag skulle gärna återvända och bo i de dyrare rummen då hotellet har en väldigt mysig atmosfär och ligger i en fin byggnad med karaktär. Fick dessvärre inte chans att testa frukosten, men den såg väldigt fin ut (dock åt det dyrare hållet - 165 kr) .

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Johanna J
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig personal och magnifik frukost.
Väldigt bra bemötande av personalen, rummet fanns allt vi krävde och allt toppas av deras utbud av vin.
Detta är ett hotell vi gärna besöker varmare dagar då det fanns en stor utegård.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Kalle S
Svar från företaget:Svarade 7 oktober 2016

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs 19 juni 2016

Mysigt hotell med utmärkt läge. Rent och snyggt och väldigt trevlig personal.
Frukosten perfekt saknade bara filmjölk :)
Tyvärr kunde vi inte utnyttja den mysiga gården eftersom det regnade hela helgen men vi fick låna paraply av den hjälpsamma personalen.

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack semesterfirare56
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2016

Hej semesterfirare56,
Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs 9 april 2016 från mobil enhet

Tre tjejer på vift i Stockholm. Vi fick ett kanonrum. Liten hall med ett sovrum och ett rum med en bäddsoffa. Stor och rymlig toalett. Kanske inte så ljudisolerat hotell, då det hördes när folk stod i korridoren och pratade högt. Personalen var helt suverän och tillmötesgående. Frukostbuffén var toppen. Jag kan absolut tänka mej att åka tillbaka hit. Priset för två nätter i Stockholm var grymt bra.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Pia J
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2016

Hej Pia,

Vad roligt att höra att ni hade en bra helg hos oss på NOFO Loft! Vi ser fram emot att välkomna er igen framöver!

Vänliga hälsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs 25 januari 2016

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces