“Prisvärt mitt på söder!”
Omdöme om NOFO Loft

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
NOFO Loft
Rankat som nummer 5 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Bra budgethotell med utmärkt läge mycket nära medborgarplatsen på söder. Vi skulle endast sova i Stockholm en natt för att jag och mitt kompisgäng behövde sovplats efter en kväll av festligheter och då var detta en utmärkt lösning. Fräscha rum och sköna sängar. Då badrummen och duscharna finns ute i korridorerna hade det dock varit väldigt skönt att ett tvättställ på rummet. Om man väljer att på NOFO loft får man dock vara beredd på att bo längst upp i byggnaden, men detta var inte ett problem för oss.

Jag skulle gärna återvända och bo i de dyrare rummen då hotellet har en väldigt mysig atmosfär och ligger i en fin byggnad med karaktär. Fick dessvärre inte chans att testa frukosten, men den såg väldigt fin ut (dock åt det dyrare hållet - 165 kr) .

Bodde här: November 2016, reste med vänner
Tack Johanna J

Omdömet skrevs oktober 2 2016 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig personal och magnifik frukost.
Väldigt bra bemötande av personalen, rummet fanns allt vi krävde och allt toppas av deras utbud av vin.
Detta är ett hotell vi gärna besöker varmare dagar då det fanns en stor utegård.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Kalle S
Svar från företaget:Svarade oktober 7 2016

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs juni 19 2016

Mysigt hotell med utmärkt läge. Rent och snyggt och väldigt trevlig personal.
Frukosten perfekt saknade bara filmjölk :)
Tyvärr kunde vi inte utnyttja den mysiga gården eftersom det regnade hela helgen men vi fick låna paraply av den hjälpsamma personalen.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack semesterfirare56
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade juli 15 2016

Hej semesterfirare56,
Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs april 9 2016 från mobil enhet

Tre tjejer på vift i Stockholm. Vi fick ett kanonrum. Liten hall med ett sovrum och ett rum med en bäddsoffa. Stor och rymlig toalett. Kanske inte så ljudisolerat hotell, då det hördes när folk stod i korridoren och pratade högt. Personalen var helt suverän och tillmötesgående. Frukostbuffén var toppen. Jag kan absolut tänka mej att åka tillbaka hit. Priset för två nätter i Stockholm var grymt bra.

Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Pia J
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade april 11 2016

Hej Pia,

Vad roligt att höra att ni hade en bra helg hos oss på NOFO Loft! Vi ser fram emot att välkomna er igen framöver!

Vänliga hälsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs januari 25 2016

• Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
Tack Henrik G
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Södermalm
Hilton Stockholm Slussen
Nr 47 av 154 i Stockholm
2 934 omdömen
Visa priser

Besökt NOFO Loft? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om NOFO Loft

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare Nofo Hotel, BEST WESTERN PREMIER Collection)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 649 kr - 1 851 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — NOFO Loft 2*
Antal rum: 26
Hotellets officiella beskrivning:
NoFo Loft är vårt smarta boende högst upp under takåsarna på NoFo Hotel. Här bor du bekvämt och har möjligheten att själv välja den service du vill ha. Toaletter och duschar hittar du i korridoren utanför ditt rum. Vill du ha dagstädning av ditt rum, kan du beställa det i receptionen. Ett tips är att börja dagen med en fyrstjärnig NoFo Hotel frukost. Vi garanterar att den är värd att lägga till på notan. Vi hoppas du ska gilla att bo på NoFo. Kvarteren runt omkring är fyllda med caféer, restauranger och spännande människor. Personalen på NoFo kan tipsa om bra ställen och vad som är på gång. Vänligen notera att det inte finns hiss i byggnaden. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, Ebookers, TripOnline SA, Agoda och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med NOFO Loft. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?