NOFO Loft
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Toppen 4,5/5
    • Restaurang
    Alexandra Hotel(Stockholm)
    FiltreraAlla språk
    Omdömet skrevs oktober 2 2016 från mobil enhet

Underbart hotell med trevlig personal och magnifik frukost.
    Väldigt bra bemötande av personalen, rummet fanns allt vi krävde och allt toppas av deras utbud av vin.
    Detta är ett hotell vi gärna besöker varmare dagar då det fanns en stor utegård.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
    Tack Kalle S
    Svar från företaget:Svarade oktober 7 2016

Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs juni 19 2016

Mysigt hotell med utmärkt läge. Rent och snyggt och väldigt trevlig personal.
    Frukosten perfekt saknade bara filmjölk :)
    Tyvärr kunde vi inte utnyttja den mysiga gården eftersom det regnade hela helgen men vi fick låna paraply av den hjälpsamma personalen.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
    Tack semesterfirare56
    Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade juli 15 2016

Hej semesterfirare56,
    Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs april 9 2016 från mobil enhet

Tre tjejer på vift i Stockholm. Vi fick ett kanonrum. Liten hall med ett sovrum och ett rum med en bäddsoffa. Stor och rymlig toalett. Kanske inte så ljudisolerat hotell, då det hördes när folk stod i korridoren och pratade högt. Personalen var helt suverän och tillmötesgående. Frukostbuffén var toppen. Jag kan absolut tänka mej att åka tillbaka hit. Priset för två nätter i Stockholm var grymt bra.

Bodde här: April 2016, reste med vänner
    Tack Pia J
    Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade april 11 2016

Hej Pia,

Vad roligt att höra att ni hade en bra helg hos oss på NOFO Loft! Vi ser fram emot att välkomna er igen framöver!

Vänliga hälsningar,
    NOFO teamet

Omdömet skrevs januari 25 2016

• Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
    Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
    Omdömet skrevs januari 25 2016 från mobil enhet

Jag och min väninna var där över helgen. Mycket fin frukost med mycket att välja på och en hel del "hemmagjort". Att rummet var utan toalett o dusch drar ned betyget samt att elementet behövde luftas. Stod o porlade hela natten. Trevlig service både av dag och nattpersonal.

Bodde här: Januari 2016, reste med vänner
    Tack Helena J