“Hit återkommer vi gärna”
Omdöme om NOFO Loft

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
NOFO Loft
Rankat som nummer 3 av 34 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs juni 19 2016

Mysigt hotell med utmärkt läge. Rent och snyggt och väldigt trevlig personal.
Frukosten perfekt saknade bara filmjölk :)
Tyvärr kunde vi inte utnyttja den mysiga gården eftersom det regnade hela helgen men vi fick låna paraply av den hjälpsamma personalen.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack semesterfirare56
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade juli 15 2016

Hej semesterfirare56,
Tack för att ni valt att bo hos oss på NOFO och för din fina kommentar om vår personal. Vi uppskattar det mycket och är glada att höra att du hade en bra vistelse. Vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter till oss! Fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar Team NOFO

Omdömet skrevs april 9 2016 från mobil enhet

Tre tjejer på vift i Stockholm. Vi fick ett kanonrum. Liten hall med ett sovrum och ett rum med en bäddsoffa. Stor och rymlig toalett. Kanske inte så ljudisolerat hotell, då det hördes när folk stod i korridoren och pratade högt. Personalen var helt suverän och tillmötesgående. Frukostbuffén var toppen. Jag kan absolut tänka mej att åka tillbaka hit. Priset för två nätter i Stockholm var grymt bra.

Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Pia J
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade april 11 2016

Hej Pia,

Vad roligt att höra att ni hade en bra helg hos oss på NOFO Loft! Vi ser fram emot att välkomna er igen framöver!

Vänliga hälsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs januari 25 2016

• Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
Tack Henrik G
Omdömet skrevs januari 25 2016 från mobil enhet

Jag och min väninna var där över helgen. Mycket fin frukost med mycket att välja på och en hel del "hemmagjort". Att rummet var utan toalett o dusch drar ned betyget samt att elementet behövde luftas. Stod o porlade hela natten. Trevlig service både av dag och nattpersonal.

Bodde här: Januari 2016, reste med vänner
Tack Helena J
Omdömet skrevs november 11 2015 från mobil enhet

Blev lite chockad när jag klev in på mitt loft direkt under taknocken. Det Lilla rummet var litet men fräscht med dusch på rummet. Men absolut ingenting därutöver. Vill man koka sig en kopp kaffe får man betala 25 kr, som dessutom var alltför svagt.

Som ett Stort plus var frukosten som var allt man kunde önska. Hade TVn funkat som den skulle hade det blivit en fyra.

Bodde här: November 2015, reste i arbetet
Tack Johan H
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Södermalm
Hotel Skeppsholmen
Nr 3 av 155 i Stockholm
1 350 omdömen
Visa priser

Besökt NOFO Loft? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om NOFO Loft

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare Nofo Hotel, BEST WESTERN PREMIER Collection)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 34 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 575 kr - 1 599 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — NOFO Loft 2*
Antal rum: 26
Hotellets officiella beskrivning:
NoFo Loft är vårt smarta boende högst upp under takåsarna på NoFo Hotel. Här bor du bekvämt och har möjligheten att själv välja den service du vill ha. Toaletter och duschar hittar du i korridoren utanför ditt rum. Vill du ha dagstädning av ditt rum, kan du beställa det i receptionen. Ett tips är att börja dagen med en fyrstjärnig NoFo Hotel frukost. Vi garanterar att den är värd att lägga till på notan. Vi hoppas du ska gilla att bo på NoFo. Kvarteren runt omkring är fyllda med caféer, restauranger och spännande människor. Personalen på NoFo kan tipsa om bra ställen och vad som är på gång. Vänligen notera att det inte finns hiss i byggnaden. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med NOFO Loft. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?