NOFO Loft
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Renstierna Hotel(Stockholm)
Alexandra Hotel(Stockholm)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 25 2016

• Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
Omdömet skrevs januari 25 2016 från mobil enhet

Jag och min väninna var där över helgen. Mycket fin frukost med mycket att välja på och en hel del "hemmagjort". Att rummet var utan toalett o dusch drar ned betyget samt att elementet behövde luftas. Stod o porlade hela natten. Trevlig service både av dag och nattpersonal.

Bodde här: Januari 2016, reste med vänner
Tack Helena J
Omdömet skrevs november 11 2015 från mobil enhet

Blev lite chockad när jag klev in på mitt loft direkt under taknocken. Det Lilla rummet var litet men fräscht med dusch på rummet. Men absolut ingenting därutöver. Vill man koka sig en kopp kaffe får man betala 25 kr, som dessutom var alltför svagt.

Som ett Stort plus var frukosten som var allt man kunde önska. Hade TVn funkat som den skulle hade det blivit en fyra.

Bodde här: November 2015, reste i arbetet
Tack Johan H
Omdömet skrevs oktober 22 2015 från mobil enhet

Bra lågbudgethotell i Stockholm. Bra, fräscha och ganska moderna rum med bekväma sängar. Ligger mitt på söder nära till Medis. Negativt är att det är lite dyrt, positivt att det är fräscht och trevligt bemötande och 24h reception. Rekommenderas!

Bodde här: Oktober 2015, reste ensam
Tack Henrik L
Omdömet skrevs augusti 27 2015

Vi gillade att bo på Columbus Loft förra sommaren (som det då hette). Rummet var mysigt och rent med sköna sängar. Jag gillar sådana fönster som man kan sitta i och kika ut genom. ;-) Frukosten tyckte jag var bra och personalen var mycket trevlig. Man kände sig välkommen!

• Bodde här: September 2014, reste med vänner
Tack Sara L