“Kanonmysigt hotell på Söder”
Omdöme om NOFO Loft

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
NOFO Loft
Rankat som nummer 3 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs april 9 2016 från mobil enhet

Tre tjejer på vift i Stockholm. Vi fick ett kanonrum. Liten hall med ett sovrum och ett rum med en bäddsoffa. Stor och rymlig toalett. Kanske inte så ljudisolerat hotell, då det hördes när folk stod i korridoren och pratade högt. Personalen var helt suverän och tillmötesgående. Frukostbuffén var toppen. Jag kan absolut tänka mej att åka tillbaka hit. Priset för två nätter i Stockholm var grymt bra.

Bodde här: April 2016, reste med vänner
Tack Pia J
Desire E, Hotelldirektör på NOFO Loft, svarade på det här omdömetSvarade april 11 2016

Hej Pia,

Vad roligt att höra att ni hade en bra helg hos oss på NOFO Loft! Vi ser fram emot att välkomna er igen framöver!

Vänliga hälsningar,
NOFO teamet

Omdömet skrevs januari 25 2016

• Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
Tack Henrik G
Omdömet skrevs januari 25 2016 från mobil enhet

Jag och min väninna var där över helgen. Mycket fin frukost med mycket att välja på och en hel del "hemmagjort". Att rummet var utan toalett o dusch drar ned betyget samt att elementet behövde luftas. Stod o porlade hela natten. Trevlig service både av dag och nattpersonal.

Bodde här: Januari 2016, reste med vänner
Tack Helena J
Omdömet skrevs november 11 2015 från mobil enhet

Blev lite chockad när jag klev in på mitt loft direkt under taknocken. Det Lilla rummet var litet men fräscht med dusch på rummet. Men absolut ingenting därutöver. Vill man koka sig en kopp kaffe får man betala 25 kr, som dessutom var alltför svagt.

Som ett Stort plus var frukosten som var allt man kunde önska. Hade TVn funkat som den skulle hade det blivit en fyra.

Bodde här: November 2015, reste i arbetet
Tack Johan H
Omdömet skrevs oktober 22 2015 från mobil enhet

Bra lågbudgethotell i Stockholm. Bra, fräscha och ganska moderna rum med bekväma sängar. Ligger mitt på söder nära till Medis. Negativt är att det är lite dyrt, positivt att det är fräscht och trevligt bemötande och 24h reception. Rekommenderas!

Bodde här: Oktober 2015, reste ensam
Tack Henrik L
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Södermalm
Hilton Stockholm Slussen
Nr 48 av 154 i Stockholm
2 934 omdömen
Visa priser

Besökt NOFO Loft? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om NOFO Loft

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare Nofo Hotel, BEST WESTERN PREMIER Collection)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 641 kr - 1 851 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — NOFO Loft 2*
Antal rum: 26
Hotellets officiella beskrivning:
NoFo Loft är vårt smarta boende högst upp under takåsarna på NoFo Hotel. Här bor du bekvämt och har möjligheten att själv välja den service du vill ha. Toaletter och duschar hittar du i korridoren utanför ditt rum. Vill du ha dagstädning av ditt rum, kan du beställa det i receptionen. Ett tips är att börja dagen med en fyrstjärnig NoFo Hotel frukost. Vi garanterar att den är värd att lägga till på notan. Vi hoppas du ska gilla att bo på NoFo. Kvarteren runt omkring är fyllda med caféer, restauranger och spännande människor. Personalen på NoFo kan tipsa om bra ställen och vad som är på gång. Vänligen notera att det inte finns hiss i byggnaden. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Ebookers, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Booking.com, Agoda och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med NOFO Loft. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?