“Budgethotellet med bra service”
Omdöme om NOFO Loft

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
NOFO Loft
Rankat som nummer 3 av 34 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs juli 29 2014

Loftet är en budgetvariant av Best Western i samma hus. Jobbiga trappor för oss två 70-åringar med bagage. Mycket litet rum, toalett i korridoren, svårt att sova. En rejäl besvikelse. Men frukosten och personalen var bra

Tips för att välja rum: Loftet är billigare, men ligger högst upp. Ingen hiss, toalett i korridoren. Lägg till några kronor ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2013, reste som ett par
Tack Jan-erik S

Omdömet skrevs juli 18 2014

Lugnt och skönt kvarter bakom Medborgarplatsen men väldigt nära till shopping, uteliv och restauranger som finns åt alla vädersträck. Mysigt med kåkarnas gamla vinklar och vrår med djupa fönster och fin innergård. Frukosten var utmärkt och är det bra väder så sitter man ute. Ett halvt kvarter till garage om man kommer med bil, plats kostar dock extra.

Tips för att välja rum: Be om att få riktiga sängar vid bokning av dubbelrum.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2014, reste som ett par
1  Tack danielryden
Omdömet skrevs april 8 2014

Ligger i ett supertrevligt kvarter på Söder med närhet till hela stan.
Stora, rena rum samt fräscha badrum som vi delade med korridoren.
Kanongod frukost och trevlig personal.
Ett stort plus med möjlighet till garageplats!

• Bodde här: April 2014, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med BudgetPlaces
2  Tack Anni P
Omdömet skrevs augusti 4 2013

Mysigt med trivsam utegård för frukost och vila/umgänge. Sköna sängar åt det mjukare hållet, enkelt och trivsamt rum med fin utsikt över gamla Söder. Helt fritt från trafikstörningar, underbar spröd klang från Katarina kyrka kompletterat med högtalarmeddelanden från brandstationen på morgonen utgjorde pittoreska inslag. Mycket hög klass på frukosten, speciellt uppskattade vi den goda grova osötade limpan, den rikliga förekomsten av frukt och ostbrickan med hel cheddarost, brie och grönmögelost. Som bonus finns dygnet runt diverse varma och kalla drycker att tillgå samt minimuffins och småkakor. Personalen var hjälpsam, lagom personlig och fick dig att trivas. Missa inte glasstället Stikkinikki när du kommer ut på Götgatan. Vi rekommenderar er att beställa ett bord på den italienska restaurangen Nostrano, en kvarts promenad bort, bättre kan det inte bli, till en mycket rimlig kostnad.

• Bodde här: Augusti 2013, reste med vänner
Tack ALLIS50
Omdömet skrevs maj 23 2013

5 dar i samma rum. Toalett och dusch i korridor. Ett ganska sterilt rum med en liten "tjock" TV. Men sedan var priset i nivå med att bo på vandrarhem, och då tycker jag att det här faktiskt är bättre. Frukosten var riktigt fin. På kvällarna var det fritt med kaffe eller juice att ta i lobyn. Sedan var det 3 trapper upp utan hiss som kanske några tycker är jobbigt. Men jag tyckte att det fungerade väldigt bra att bo flera dar här. Nära till Tunnelbanan, Medborgarplatsen.

• Bodde här: Maj 2013, reste i arbetet
Tack ostenj
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Södermalm
Hotel Skeppsholmen
Nr 3 av 155 i Stockholm
1 350 omdömen
Visa priser

Besökt NOFO Loft? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om NOFO Loft

Adress: Tjärhovsgatan 11, Stockholm 116 21, Sverige (Tidigare Nofo Hotel, BEST WESTERN PREMIER Collection)
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > SoFo och Medborgarplatsen
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 34 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 575 kr - 1 599 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — NOFO Loft 2*
Antal rum: 26
Hotellets officiella beskrivning:
NoFo Loft är vårt smarta boende högst upp under takåsarna på NoFo Hotel. Här bor du bekvämt och har möjligheten att själv välja den service du vill ha. Toaletter och duschar hittar du i korridoren utanför ditt rum. Vill du ha dagstädning av ditt rum, kan du beställa det i receptionen. Ett tips är att börja dagen med en fyrstjärnig NoFo Hotel frukost. Vi garanterar att den är värd att lägga till på notan. Vi hoppas du ska gilla att bo på NoFo. Kvarteren runt omkring är fyllda med caféer, restauranger och spännande människor. Personalen på NoFo kan tipsa om bra ställen och vad som är på gång. Vänligen notera att det inte finns hiss i byggnaden. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med NOFO Loft. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?