Helt ok hotell, men inte mer. Möjligen om man är ABBA fan och vill ha nära till museet. Ingen riktig reception, man fick ring för att få hjälp. Lite varierande servicegrad från personalen. Frukosten var ganska enkel, inget varmt som äggröra eller bacon. Saknar oxå parkering.

Rummen var städade och fina, men inget extra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Johan A
Anthony Chu, Owner på Pop House Hotel, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Johan,
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension.
Vi beklagar att vi inte mötte dina förväntningar på oss. Vi tar till oss av din feedback och hoppas att du vill komma tillbaka och se våra förbättringar i framtiden.
Vänligen,
Helena & Team Pop House

Tycker verkligen inte man ska klaga på detta hotell. Fantastiskt fina rum som är mycket fräschare än de flesta hotell man är på till en mycket bra pris. Frukosten var jättegod och jag gillar att det är inplastat, känns säkrare. Trevlig personal, inget att klaga på! Kom hit för satana

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack stinakaloczy
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet var fräscht och modernt. Rummet var rymligt och fint men inget märkvärdigt. Dock dålig ljudisolering så man hörde rummen bredvid. Smidig incheckning men inte så personlig.
Frukosten var under all kritik. Nog för att det var Corona-säkert men ingen finess alls- torra mackor i påse, stenhårda ägg, lite torr müsli till filmjölken i en plastburk och det var allt. Man hade faktiskt kunna gjort något trevligt trots Corona.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 314ebbas
Omdömet skrevs 11 juli 2020

Smidig o trevlig incheckning/utcheckning! Rummet hade mysfaktor o plus för att man kunde gå ut på den lilla lilla balkongen! Minus för att dubbelsängen var 140 cm och bara hade ett täcke - att dela täcket leder till att man vaknar många gånger. Badrummet var fint men badkaret är väldigt högt och jag förstår att många inte kan ta sig i eller ur.
Trist när vi kom hem före 22:30 och endast kunde serveras öl på flaska eller vin på glas. Att receptionisten inte kan blanda drinkar och stå timmar i baren förstår vi, men att de inte FÅR sälja en vanlig rom o Cola .......
Frukosten var urusel rent ut sagt (vi har bott på flera hotell under Coronapandemin och det går att göra en ”Coronafrukost” riktigt bra). Färdigpackade, inplastade mackor (endast mörkt bröd) med mycket smör och lite pålägg. Äggen var slut och det skulle komma nya efter 5 minuter, sen efter ytterligare 5 minuter och därefter skulle det ta 20 minuter (vi var nere 35 minuter och de lyckades inte koka ägg på denna tid)!?!? Endast naturell yoghurt med för lite müsli . Små fruktskålar med dåligt skalad o omogen frukt! Ingen plockade undan på borden och det ger ingen trevlig miljö med överfulla bord överallt ( i en annars supermysig lokal)!
TIPS! Köp in småyougurt i olika smaker, använd mogen frukt och skär bort hårda kanter och ha gärna färdigpackade mackor men både ljust och mörkt bröd och köp in äggkokare om ni inte vet hur man gör!
I stora lag ett bra hotell (fixa varsitt täcke), åk inte hit om du inte klarar duscha i ett väldigt högt badkar och med enkla medel kan ni fixa en bra frulle även under rådande pandemi!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack yvonnewX7684WX
Omdömet skrevs 14 mars 2020

Trevlig bemötande, fräscht rum och en välkomponerad frukost. Fick uppgradering av rummet och en sen utcheckning vid förfrågan. Personalen var väldigt trevliga och tillmötesgående, både i receptionen och i restaurangen. Åt en god och fräsch vegetarisk lunch.
Rummet var stort med egen terrass och en loungeavdelning med egen espressomaskin. Sängarna var mjuka, vilket jag tycker om.
Enda smolket i bägaren var det pyttelilla gymet. TIllgång finns till Hasselbackens faciliteter tvärsöver gatan, men endast utanför de egna öppettiderna. Kanske ett tätare samarbete med dem för oss friskusar?
Älskade ABBAmuseet och kommer gärna tillbaka för att nyttja den stora terrassen i varmare väder. Ett stort plus att vara här innan Gröna lund öppnat, så återkomsten blir nog i september!

Rumstips: Översta våningen med de fina terrasserna. Välj ett rum bort från Grönan om du är ljudkänslig och kommer på sommaren.
Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Annika P