TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök

Trevligt och fräscht. Dock är belysningen för dålig i rummet. Mörkt. I badrummet finns ingen belysning så man kunde se ansiktet vid makeup. Endast 1 täcke i dubbelsängen! Hade varit bättre med duschkabin. Svårt att kliva in i badkaret!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack aberit
Omdömet skrevs 16 december 2019

Trevliga rum och mycket trevlig och tillmötesgående personal. Fixade frukost när vi hade tidig avresa- Fungerar lika bra för familjen som för tjänsteresan. Ligger bra till geografiskt med tillgång till vackra Djurgården. Bra att kunna köpa till parkering.

Rumstips: Se till att få rummen åt som ej är åt gatan om man vill vara lite privat.
Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Maria L
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Vi kom tidigare för att se en musikal å vart uppgraderade till svit. Fina rum dock väldigt smutsigt, kan inte klaga eftersom vi betalade för dubbelrum. Tandkräm i handfatet å väldigt fläckiga soffor. Perfekt läge

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Maria P
Omdömet skrevs 1 november 2019

Super bra läge i anslutning till ABBA Museet, även nära till Cirkus och Grönalund. Servicen var super bra, vi hade bokat fel datum men dom löste det suveränt bra. Jätte god mat i resturangen med bra service.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack andreasQ2384KN
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Valde boendet pga närhet till Cirkus då vi skulle dit på musikal. Från hotellet var det dessutom mycket enkelt att ta sig med spårvagn direkt in till centrala stockholm. Helt, rent, fräscht, trevlig personal, god mat och vettiga priser (oktober, 2019). Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western