TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Vi kom tidigare för att se en musikal å vart uppgraderade till svit. Fina rum dock väldigt smutsigt, kan inte klaga eftersom vi betalade för dubbelrum. Tandkräm i handfatet å väldigt fläckiga soffor. Perfekt läge

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Maria P
Omdömet skrevs 1 november 2019

Super bra läge i anslutning till ABBA Museet, även nära till Cirkus och Grönalund. Servicen var super bra, vi hade bokat fel datum men dom löste det suveränt bra. Jätte god mat i resturangen med bra service.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack andreasQ2384KN
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Valde boendet pga närhet till Cirkus då vi skulle dit på musikal. Från hotellet var det dessutom mycket enkelt att ta sig med spårvagn direkt in till centrala stockholm. Helt, rent, fräscht, trevlig personal, god mat och vettiga priser (oktober, 2019). Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack CarlssonmedC
Omdömet skrevs 11 september 2019

Vi var ett tjejgäng som besökte er i Augusti. Tanken var att vi bara skulle stanna en timme och ett glas vin då vi skulle vidare. Men timmen blev till tre timmar då vi hade så himla trevligt. Fantastiskt härlig personal som bidrog till att tiden flög iväg och att vi valde att stanna istället för att gå vidare!

Tack! Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Fh1414Fk
Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

Som stort ABBA fan så kan ju inte detta hotell vara dåligt!
Relativt nytt, så rummen är helfräscha, servicen är helt ok. Entren kan kanske upplevas som lite rörig när det är många besökare på väg till ABBA-museet men det hör ju liksom till..
Centralt och bra läge och mycket att se och göra på Djurgården utöver ABBA.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet