TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Valde boendet pga närhet till Cirkus då vi skulle dit på musikal. Från hotellet var det dessutom mycket enkelt att ta sig med spårvagn direkt in till centrala stockholm. Helt, rent, fräscht, trevlig personal, god mat och vettiga priser (oktober, 2019). Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Johan C
Omdömet skrevs 11 september 2019

Vi var ett tjejgäng som besökte er i Augusti. Tanken var att vi bara skulle stanna en timme och ett glas vin då vi skulle vidare. Men timmen blev till tre timmar då vi hade så himla trevligt. Fantastiskt härlig personal som bidrog till att tiden flög iväg och att vi valde att stanna istället för att gå vidare!

Tack! Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Fh1414Fk
Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

Som stort ABBA fan så kan ju inte detta hotell vara dåligt!
Relativt nytt, så rummen är helfräscha, servicen är helt ok. Entren kan kanske upplevas som lite rörig när det är många besökare på väg till ABBA-museet men det hör ju liksom till..
Centralt och bra läge och mycket att se och göra på Djurgården utöver ABBA.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 100andersn
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Ett trevligt hotell på ett toppen läge bara ett stenkast till Skansen. Personalen var tillmötesgående och trevliga rum.Djurgårdens natur inpå knuten. Härliga promenad områden. Mycket se man får aldrig långtråkigt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack carinasundkvist
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Trevliga rum men frukosten var lite av en besvikelse. Det fanns inte så mycket att välja på, men det som fanns var bra. Gott bröd och fräscht men hade kanske önskat lite större utbud. Blir ofta rörigt i entrén då det är samma entré som ABBA-museet som är välbesökt. Samma personal till baren och receptionen på kvällen vilket gör att en får vänta lite på att få hjälp.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack annatenfalt