Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Som stort ABBA fan så kan ju inte detta hotell vara dåligt!
Relativt nytt, så rummen är helfräscha, servicen är helt ok. Entren kan kanske upplevas som lite rörig när det är många besökare på väg till ABBA-museet men det hör ju liksom till..
Centralt och bra läge och mycket att se och göra på Djurgården utöver ABBA.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 100andersn
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Ett trevligt hotell på ett toppen läge bara ett stenkast till Skansen. Personalen var tillmötesgående och trevliga rum.Djurgårdens natur inpå knuten. Härliga promenad områden. Mycket se man får aldrig långtråkigt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack carinasundkvist
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Trevliga rum men frukosten var lite av en besvikelse. Det fanns inte så mycket att välja på, men det som fanns var bra. Gott bröd och fräscht men hade kanske önskat lite större utbud. Blir ofta rörigt i entrén då det är samma entré som ABBA-museet som är välbesökt. Samma personal till baren och receptionen på kvällen vilket gör att en får vänta lite på att få hjälp.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack annatenfalt
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Nära till sevärdheter men mycket rörigt pga Abba museet som ligger i samma byggnad underbemaning i receptionen vilket innebar att var det något problem på rummet hanns det inte med
mycket trevlig personal som gjorde sitt bästa efter dom förutsättningar dom har
krånglande tv ej fungerande ac

Datum för vistelsen: juli 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack bennycarlsson
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Bodde inte på hotellet men vi var fyra stycken som tog en fika i baren en förmiddag.
Trevlig service när vi väl hittade någon som ville hjälpa oss, vilket tog en bra stund. Vi kände oss inte så välkomna.
På tok för dyrt att fika (kaffe, läsk och bullar).

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Globetrotter1974