Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

Bodde inte på hotellet men vi var fyra stycken som tog en fika i baren en förmiddag.
Trevlig service när vi väl hittade någon som ville hjälpa oss, vilket tog en bra stund. Vi kände oss inte så välkomna.
På tok för dyrt att fika (kaffe, läsk och bullar).

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Globetrotter1974
Omdömet skrevs 5 juli 2019

Jätte nöjd .Bra mat bra frukost bra sängar .
Men Sverig förlorade machen Tv bra.
Åt middag och den var också jätte bra. Läget var super centralt bar att ta en cykel utanför dörren och kicka i väg på stan.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack OnAir51821484939
Omdömet skrevs 26 juni 2019

Ska först säga att jag faktiskt bodde i det dyraste rummet, för jag hade svårt att hitta rum i centrala Stockholm på kort varsel. Men läget är fantastiskt tycker jag, speciellt om man är turist. Annars är hotellet i sig ett medelmåttigt sådant, och med svensk standard så betyder det bra!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 20 maj 2019

Hotell med egen stil. Kan tyckas ligger lite off men det går både buss och spårvagn med täta avgångar. Fräscha, moderna rum med sköna sängar. God och sparsmakad frukost. Trevlig personal och ovanligt god Dry Martini.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Passenger55328164942
Omdömet skrevs 19 maj 2019

Han som tog emot oss var otroligt trevlig och visade oss parkeringen och hur det du fungerade på hotellet.
Parkering gick bra, incheckning gick bra!
Rummet var väldigt fint och mysigt, hade inget att klaga på förutom att vi hade velat ha lite starkare belysning när vi sminkade oss annars så var rummet perfekt.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Trip28612419968