Jätte nöjd .Bra mat bra frukost bra sängar .
Men Sverig förlorade machen Tv bra.
Åt middag och den var också jätte bra. Läget var super centralt bar att ta en cykel utanför dörren och kicka i väg på stan.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack OnAir51821484939

Ska först säga att jag faktiskt bodde i det dyraste rummet, för jag hade svårt att hitta rum i centrala Stockholm på kort varsel. Men läget är fantastiskt tycker jag, speciellt om man är turist. Annars är hotellet i sig ett medelmåttigt sådant, och med svensk standard så betyder det bra!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 20 maj 2019

Hotell med egen stil. Kan tyckas ligger lite off men det går både buss och spårvagn med täta avgångar. Fräscha, moderna rum med sköna sängar. God och sparsmakad frukost. Trevlig personal och ovanligt god Dry Martini.

Tack Passenger55328164942
Omdömet skrevs 19 maj 2019

Han som tog emot oss var otroligt trevlig och visade oss parkeringen och hur det du fungerade på hotellet.
Parkering gick bra, incheckning gick bra!
Rummet var väldigt fint och mysigt, hade inget att klaga på förutom att vi hade velat ha lite starkare belysning när vi sminkade oss annars så var rummet perfekt.

Tack Trip28612419968
Omdömet skrevs 19 maj 2019

Trevligt hotell med bra läge, fräscha rum, bra frukost och väldigt trevligt bemötande från personalen.
Närheten till Gröna Lund och Skansen och museum är utomordentligt bra.
Trevlig liveunderhållning på kvällen som dock inte störde i rummet pga bra ljudisolering.

• Restyp: Reste ensam
Tack Inspire56299153310