Han som tog emot oss var otroligt trevlig och visade oss parkeringen och hur det du fungerade på hotellet.
Parkering gick bra, incheckning gick bra!
Rummet var väldigt fint och mysigt, hade inget att klaga på förutom att vi hade velat ha lite starkare belysning när vi sminkade oss annars så var rummet perfekt.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Trip28612419968

Trevligt hotell med bra läge, fräscha rum, bra frukost och väldigt trevligt bemötande från personalen.
Närheten till Gröna Lund och Skansen och museum är utomordentligt bra.
Trevlig liveunderhållning på kvällen som dock inte störde i rummet pga bra ljudisolering.

Datum för vistelsen: maj 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack Inspire56299153310
Omdömet skrevs 25 april 2019 från mobil enhet

Bokat möte på morgonen 8.15
Först en löprunda på Djurgården sedan frukostmöte.
15 min före utsatt tid klev jag in på hotellet tänkte ta ett bord.
Receptionisten pratade i telefonen” framgick klart och tydligt att det var privat” efter ett par minuter gick jag resolut förbi, frågade då istället inne på restaurangen om vi kunde äta frukostbuffe och betala då vi inte är boende. Fundersam servitör så jag gick resolut och satte mig. Okej frukost inte mer än så.
Barnfamilj med gråtande barn.
Tråkig inredning.
Jag har varit här förut både på lunch och middagar, känner mig dock klar pga väldigt ointresserad personal.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Caruttah
Omdömet skrevs 4 april 2019

Mysigt bra hotell med bra läge. Mysiga rum. Nära till flera stora sevärdheter och lätt att ta sig till andra platser i Stockholm. Plus om man vill se Abbamuseet. Bra frukost. Utmärkt läge för en promenad på Djurgården eller till Rosendahls Trädgård. Väl värt en promenad.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Escape12675112853
Omdömet skrevs 10 mars 2019

Vi hade nöjet att tillbringa vår hotellvistelse i Abba Gold rummet. Häftiga väggbeklädnader, rent och fräscht. Vänlig och bemötande personal. Härlig hotellfrukost. Kan varmt rekommendera. Vilken perfekt avslutning på bästa showen, Mamma Mia the Party!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack OnAir42792403161