Omdömet skrevs 4 april 2019

Mysigt bra hotell med bra läge. Mysiga rum. Nära till flera stora sevärdheter och lätt att ta sig till andra platser i Stockholm. Plus om man vill se Abbamuseet. Bra frukost. Utmärkt läge för en promenad på Djurgården eller till Rosendahls Trädgård. Väl värt en promenad.

Datum för vistelsen: mars 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Escape12675112853
Omdömet skrevs 10 mars 2019

Vi hade nöjet att tillbringa vår hotellvistelse i Abba Gold rummet. Häftiga väggbeklädnader, rent och fräscht. Vänlig och bemötande personal. Härlig hotellfrukost. Kan varmt rekommendera. Vilken perfekt avslutning på bästa showen, Mamma Mia the Party!

Datum för vistelsen: mars 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack OnAir42792403161
Omdömet skrevs 13 februari 2019 från mobil enhet

Jätte härligt Hotel mitt i Stockholm.
Nära till skansen, gröna Lund och i källaren finns ett abba museum.
Jätte bra personal och härliga rum. Rummen har stora skjutbara fönster med god utsikt.
Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Tokjonny
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Bra hotel bra mat väldigt nära tyrol där dom kör Mamma Mia the party.Vill man gå på museum så ligger det ett flertal på gångavstånd.vi bodde i sviten som var fin,den hade en terass på säkert 200m2.
Mvh Patrik

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 797patrikj
Omdömet skrevs 5 februari 2019 från mobil enhet

Centralt hotell när man skulle på cirkus. Ihop med ABBA museet. Inte så bra mottagande vid incheckning. Ut var bättre. På rummen var det små sittbadkar som var fristående så när försökte duscha blev golvet väldigt blött.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack anders471