Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Övernattning i samband med besök på Abbamuseum och Mamma mia musikal.
Mysigt hotell som känns personligt. God lunch och frukost. Trevlig personal!
Åker gärna tillbaka och bor där i samband med annan aktivitet.

Rekommenderar hela detta paket!
Supernöjd!

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 711ingelak
Omdömet skrevs 17 december 2018

Ett fantastiskt hotell som ligger på sköna Djurgården. Spårvagnarna som går precis utanför hotellet gör det mycket enkelt att ta sig till City. Hotellet är fräscht och känns ungdomligt genom att ABBA museet finns i källaren. Museet är fanatiska med många upplevelser som kräver mer än ett par timmar. Bara det är värde för pengarna. Den kanske något smala menyn var jättebra och personalen helt fantastiskt . Bättre kan man inte bo i Stockholm.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Voyage50869309024
Omdömet skrevs 14 december 2018 från mobil enhet

Trevligt och charmigt hotel med trevlig personal. Trevligt med live framträdande denna kväll vi var här. Frukost som innehöll det man önskar. Kände oss väl omhändertagna. Nära till allt så som Skansen och Wasamuseet

Tack Herrstomberg
Omdömet skrevs 11 december 2018 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell med stora luftiga rum. Byggnadens utsida är som två kuber lagda på varandra, så jag tänkte vad är nu detta, men glatt överraskad av dess innehåll. En annan detalj, hotellets restaurang serverar riktigt vällagad och smakfull mat. Bra frukostbuffé. Ska ni på någon av nöjesetablissemangen på Djurgården så är detta ett mycket bra alternativ

Tack 214hansc
Omdömet skrevs 9 december 2018

Mycket trevligt hotell med suverän personal. Ljusa luftiga rum, mitt innehöll badkar och en frukostbuffé som överträffade förväntningarna. Roligt med alla ABBA detaljer som fanns överallt. Trevlig bar/restaurang med ett glastak. Närhet till sevärdheter.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Explore15653714320