Spara
Höjdpunkter från omdömen
Dålig, svampig lukt i herrarnas omklädningsrum

Omdömet skrevs 2 augusti 2019

tintina_sw
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 67 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 22,02 US$
från 30,08 US$
från 38,73 US$
från 99,86 US$
Omdömet skrevs 3 oktober 2022 från mobil enhet

Jag var där med min son som är 10 år första gången. Det var micke trevlig personalen på eriksdalsbadet

trevlig bemötande och bra priser och längre öpettider.

Datum för upplevelsen: oktober 2022
Tack Parisa L
Omdömet skrevs 23 mars 2022

Inte värd att gå på den simhallen. Lördagen den 12:e mars kom till omklädningsrummet efter träning och badet och upptäckt att ngn har stulit min mobiltelefon, även om min skåpet på omklädningsrummet var låst. När jag anmälde i receptionen. visar de hur öppnas lättare efter att vrida hänglås på sidan och öppnad skåpet.
Anläggning är smutsig. Fullt med oförskämd barn/ungdomar som retar och trakasserad vuxna folk Den slitit plats behöver stängas och renoveras total. Herr bastu är lika en bombad stad. Små flickor besöker herr bastu och glor på alla nakna vuxna männen medan pappan, som sitter bredvid, reagerar inte. Man känner sig generad och obekvämt

Datum för upplevelsen: mars 2022
Tack osvaldoemmanuelv
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

50-meters bassäng fin men omklädsningsrummen är trånga och alltud dålig lukt. Mycket spring och bus av nysvenskar.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack ksimon36
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Stockholm saknar verkligen bra äventyrsbad. Eriksdalsbadets är litet och slitet. Inget man spenderar längre tid på om man säker vattenrutschkanor.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack JOS0L
Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Sitt stora yttre till trots är detta ett trångt ställe. Antalet duschar lika få som i vilket förortbadhus som helst. Temperaturen i badhallen är otroligt låg, och man måste värma sig i de överfulla bubbelbaden för att överhuvudtaget orka vara kvar i lokalen. Vill man motionssimma finns det ofta bara 1-3 banor att dela på med resten av Stockholms badsugna. Äventyrsbadet är pyttelitet och akustiken tröttsamt hög.
Rekommenderar inte detta badhus annat än i absoluta nödfall.

Datum för upplevelsen: januari 2019
1  Tack tintina_sw