Google
Sätt du kan uppleva Monteliusvägen på
från 23,63 US$
från 188,84 US$
från 598,72 US$
Omdömet skrevs 8 september 2020 från mobil enhet

Stockholm är vackert och fyllt med spektakulära vyer. Monteliusvägen vid Mariaberget på Södermalm bjuder kanske på den allra vackraste vyn, med utsikt över Riddarfjärden, Västerbron, Kungsholmen, och Stadshuset.

Datum för upplevelsen: september 2020
3  Tack Biz-N-Fun-Trips
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Perfekt promenad för att skåda utsikt över Stockholm och se Södermalms äldre hus. Ganska kuperat. Rekommenderas verkligen.

Datum för upplevelsen: februari 2020
1  Tack sussg2018
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Monteliusvägen bjuder på en av söders finaste promenadstråk och otroligt vacker utsikt över Stockholm.

Datum för upplevelsen: februari 2020
1  Tack MorganO69
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Svänger ofta in och tar Monteliusvägen om jag inte har bråttom, och brukar rekommendera den till besökare i Stockholm. Vacker utsikt och en bra plats att få lite översikt över city och gamla stan. Välbesökt vid solnedgångar på sommaren.

Datum för upplevelsen: december 2019
2  Tack ValSTHLM
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

En promenad utmed Monteliusvägen är en av standardaktiviteterna vi bjuder på när vi har släkt och vänner på besök, som inte är bekanta med stan. Oavsett årstid finns det alltid något nytt att se, även om man promenerat här många gånger förr. På köpet får man några av de bästa fotograferingsplatserna med utsikt i Stockholm.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack 526max