Google
Sätt du kan uppleva Monteliusvägen på
från 23,63 US$
från 188,84 US$
från 598,72 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Svänger ofta in och tar Monteliusvägen om jag inte har bråttom, och brukar rekommendera den till besökare i Stockholm. Vacker utsikt och en bra plats att få lite översikt över city och gamla stan. Välbesökt vid solnedgångar på sommaren.

Datum för upplevelsen: december 2019
2  Tack ValSTHLM
Omdömet skrevs 10 november 2019 från mobil enhet

En promenad utmed Monteliusvägen är en av standardaktiviteterna vi bjuder på när vi har släkt och vänner på besök, som inte är bekanta med stan. Oavsett årstid finns det alltid något nytt att se, även om man promenerat här många gånger förr. På köpet får man några av de bästa fotograferingsplatserna med utsikt i Stockholm.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack 526max
Omdömet skrevs 4 september 2019

Du kan börja nära Mariahissen eller nära Münchenbryggeriet och gå denna promenadväg som delvis går längs kanten av Mariaberget på Södermalm i Stockholm. Vidunderlig utsikt och många platser att sitta på om man vill picknicka. Populärt bland lokalbefolkningen.

Tack Lennart Ö
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Sväng av från de vanliga gatorna och gå Monteliusvägen bland lummig växtlighet och strålande utsikter åt nästan alla håll. Ett ställe att återkomma till... och då med stora kameran.

2  Tack katharinawargen
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Ett måste att gå Monteliusvägen om du får turister till Stockholm. Fanatiskt utsikt över riddarfjärden

2  Tack 265stefang