Google
Sätt du kan uppleva Monteliusvägen på
från 22,91 US$
från 181,99 US$
från 598,72 US$
Omdömet skrevs 4 september 2019

Du kan börja nära Mariahissen eller nära Münchenbryggeriet och gå denna promenadväg som delvis går längs kanten av Mariaberget på Södermalm i Stockholm. Vidunderlig utsikt och många platser att sitta på om man vill picknicka. Populärt bland lokalbefolkningen.

Tack Lennart Ö
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Sväng av från de vanliga gatorna och gå Monteliusvägen bland lummig växtlighet och strålande utsikter åt nästan alla håll. Ett ställe att återkomma till... och då med stora kameran.

2  Tack katharinawargen
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Ett måste att gå Monteliusvägen om du får turister till Stockholm. Fanatiskt utsikt över riddarfjärden

2  Tack 265stefang
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Gå till Monteliusvägen om du gillar fin stadspanorama. Här finns kanske stadens bästa utsikt över stadshuset, gamla stan och Riddarholmen.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JesperLexell
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Jag älskar Stockholm och där kan man gå (för min del en på tok för kort sträcka) längs Södra Mälarstrand och få en fantastisk vy över denna vackra stad!

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Babbis007