Google
Sätt du kan uppleva Monteliusvägen på
från 22,91 US$
från 181,99 US$
från 598,72 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Ett måste att gå Monteliusvägen om du får turister till Stockholm. Fanatiskt utsikt över riddarfjärden

Datum för upplevelsen: augusti 2019
2  Tack 265stefang
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Gå till Monteliusvägen om du gillar fin stadspanorama. Här finns kanske stadens bästa utsikt över stadshuset, gamla stan och Riddarholmen.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JesperLexell
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Jag älskar Stockholm och där kan man gå (för min del en på tok för kort sträcka) längs Södra Mälarstrand och få en fantastisk vy över denna vackra stad!

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Babbis007
Omdömet skrevs 26 juni 2019

Hit ska ni absolut ta er, för att det kostar inget och man får med bara en kort promenad i benen en jättefin utsikt över Stockholms centrum. Det finns många sådana platser längs vattnet på norra Södermalm, och har du redan fått en fin utsikt, så kanske du hoppar över Monteliusvägen, men här är det ingen trafik och så.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 30 maj 2019

Om du vill sen Stockholm från den vackraste sidan. Gå till Monteliusvägen. Ta med dig något att äta och dricka. Stanna hela dagen och du får ett minne för livet. Har du besök från utlandet. Ta hit dom och dom kommer att lovprisa Stockholm i hela deras liv

Datum för upplevelsen: maj 2019
1  Tack Nisse12345