“Säflund med familj .”

Rankad som nr 701 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Sushi
Område: Hägersten-Liljeholmen Område
Område: Hägersten-Liljeholmen Område

Ja jag har ätit på många sushi ställen . Denna var lätt på min Top lista . Kommer tillbaka. 3 nöjda kunder åkte hem mätta och belåtna

Datum för besöket: maj 2021
Tack 604niclasn

Omdömet skrevs 5 december 2020 från mobil enhet

Hade vägarna förbi och blev mycket nöjd. Trevligt ställe med god mat. Kommer åka dit igen. Rekommenderar!

Datum för besöket: december 2020
Tack Annica1999
Omdömet skrevs 13 november 2020 från mobil enhet

Superbra ställe! Tog Spicy Salmon, Laxsashimi och dumplings, rekommenderar! Bentolådan är också sjukt bra. Jättefint upplagt med blommor etc.

Datum för besöket: november 2020
Tack EmelieC50
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Smidig kvällsmat - 12-bitars beställs - misosoppan god med tillbehör! Miljön lämnar mycket att önska - känns alltid som man sitter mitt i take-away-kön och svårigheter uppenbarar sig att få undanröjt på borden,vilket gör att det känns ”roddigt”i lokalen. Men gott är det!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Världsklass när den är som bäst.

Vi är alltid hit när vi hälsar på vänner i Hägersten.
Möjligheten att beställa mat ifrån exempelvis svenska hamburgarköket och äta det inne på Sushin så alla i sällskapet blir nöjda är helt enkelt så bra.

Datum för besöket: november 2019
Tack peterbX524DF

Resenärer som tittade på Svenska Sushi Köket tittade också på

Besökt Svenska Sushi Köket? Berätta vad du tyckte!