“Bästa maten och servicen på länge”

STHLM TAPAS Kungsholmen
Boka med
STHLM TAPAS Kungsholmen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 261 av 3 255 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs oktober 15 2013

Sällan får jag anledning att säga att precis allt är utmärkt bra; maten, servicen och till och med prisernas. Vi börjar med att ta in varsin Sangria. Kan inte påstå att jag varit någon större Sangriadrickare genom åren men den här är verkligen ultragod! Menyn är enkel och samtidigt genial. Alla tapas kostar 58 kr och går bra att dela på två. Det mesta låter gott - svårt att välja men vi bestämmer oss till slut för 6 stycken att dela på två. Vi blir mätta och orkar inte ens med allt. Maten smakar mycket bra. Personalen är trevliga och vänliga på ett naturligt sätt. Inga problem att anpassa en rätt efter allergibehov! Jag kan verkligen rekommendera sthm tapas - själv kommer jag att gå hit igen många gånger.

Tack Infoufot

Omdömet skrevs oktober 9 2013

Höga förväntningar, svårt att få bord så boka i tid. Det är värt besväret, mycket god mat. Prövade otroligt goda lammracks. Bra viner på flaska också.

2  Tack AndersConn
Omdömet skrevs oktober 8 2013

Jag håller inte med de senaste recensionerna. I mitt tycke mycket bra och framförallt äkta service! Maten är bra och varierande, samt att de har uppdaterat menyn mellan de gånger jag varit där. Jag har bara besökt dem tre gånger men har redan hittat flera favoriter tillsammans med någon nyhet då och då! Liten (obefintlig?) bar vägs upp av grym uteservering. Lätt värt att masa sig ut till Kungsholmen!

1  Tack Ootah
Omdömet skrevs september 9 2013

Synd på fantastisk mat, men när den kombineras med skitdålig service och en trist inställning hos personalen så blir betyget därefter. Att beställa tapas måste tydligen gå ut på att alla måste äta samma mat och varandras mat, för det tog en timme och tjugo minuter att få in tolv små rätter.... När man klagar så får man bara höra att det dröjer någon minut. Snarare tjugo.... Aldrig mer, aldrig mer. Och det ska alla få höra!

Tack Sara_i_Lule
Omdömet skrevs september 8 2013

Hela iden med Tapas är ju att umgås och äta tillsammans . Men inte på STHLM Tapas. Vi var ett sällskap på fyra personer som beställde in ca 4 tapas var. De kommer in med totalt tre tapas (varav 2 varma) till vårt sällskap, och sedan hände inget mer. Efter 15 minuter frågar vi var resten av vår mat är varpå servitören försöker ursäkta sig med att de lagar en rätt lite då och då. Jag köper det, om man beställer in sina rätter eftersom, men inte när man beställt en samling rätter att kunna sitta och plocka och dela. Efter ytterligare påtryckningar har tre i sällskapet fått alla sina tapas och hunnit äta upp, medan den fjärde ännu bara fått en tapas. Maten var god men servicen och bemötandet var så bedrövlig att jag inte skulle rekommendera STHLM Tapas till någon.

1  Tack KajsaB

Resenärer som tittade på STHLM TAPAS Kungsholmen tittade också på

Besökt STHLM TAPAS Kungsholmen? Berätta vad du tyckte!