“Toppklass”

Rankad som nr 683 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Något dyrt men mkt god mat och dryck, vi testade 4 olika rätter och alla var lika bra, fantastisk service och fint läge. Väl värt att besöka

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack anci s

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Dåligt! Väldigt tråkigt kött med bearnaise som nog var i pulverform en stund tidigare. Pommes sämre än på Donken. Drycken serverades när vi ätit upp. De hade fått två ploppar om det inte var för att lunchen kostade över 900:- för två.

Tack fredarin
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Beställde en vodka soda med extra lime och en vodka soda. Fick en vodka soda med extra lime och en vodka med sodavatten (dvs utan lime överhuvudtaget). Väldigt dåligt.

1  Tack V1127GQjohnr
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Smaklöst, tråkigt och ganska dålig service. Förstår inte varför det har fått så bra betyg. Finns MYCKET bättre bistron/brasserier i Stockholm för samma peng. Och då får man bra mat!

Tack sainah2015
Omdömet skrevs 6 november 2019

Skulle klassa det som ett tursitställe. Halvtaskig mat till lite för höga priser. Gissningvis är lokalhyran väldigt hög vilket gör att det är svårt att försöka göra vinst om man inte tar hit en stjärnkock. Bra läge, så här kan man absolut ta en drink - men också väldigt populärt bland väldigt unga - så ofta ganska stökigt.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack henrikhorse

Resenärer som tittade på Brasserie Vau De Ville tittade också på

Besökt Brasserie Vau De Ville? Berätta vad du tyckte!