“Lunch fredag”

Rankad som nr 6 av 125 Smått och gott i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 30 oktober 2018 från mobil enhet

Värt ett besök för en fika och miljön. Det var ett trevligt ställe och bra personal. Vi tog laxpaj och ostspenatpaj. De var goda, ok. Sallad likaså men brödet kändes gammalt och det som var på inte så gott.
Inte värt pengarna på maten. Prova fikat istället.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack 1111JanElm

Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Två rågbröd med gott om handskalade räkor, ett glas nypressad apelsinjuice och en mugg kaffe...485:-. Jodå det smakade bra men vilket överpris på räkmackorna! Trevlig personal men trång lokal. Typisk turistfälla, det hade varit billigare att gå någon gata upp eller ned och säkert lika gott.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack hilleborg
Omdömet skrevs 23 september 2018

Bra läge på väg upp genom Gamla stan eller upp till Söder.
Genuint och trivsamt fik med mycket att välja på. Gott kaffe. Trevlig personal. Lagom lugnt på tidiga förmiddagen.

Eftersom jag är rökare känns det trevligt om det finns askkopp utanför. Saknades.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Christina S
Omdömet skrevs 6 september 2018 från mobil enhet

Extremt nöjd med min upplevelse här. God juice och riktigt god laxpudding! Kommer lätt komma hit igen när jag har vägarna förbi. Tack! 5/5

Datum för besöket: september 2018
1  Tack 458harizh
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

Har har du godaste kaffet i Gamla stan, härliga smårätter, smörgåsar och kaffebröd. Nu kan du också köpa fantastiskt goda juicer i den nyöppnade juicebaren vägg i vägg.

Datum för besöket: augusti 2018
1  Tack ceciliamagnusson

Resenärer som tittade på Café Schweizer tittade också på

Besökt Café Schweizer? Berätta vad du tyckte!