“Dyrt”

Rankad som nr 6 av 125 Smått och gott i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Mycket hög prisnivå! Dessutom så har stället en för trång placering så man har svårt att känna sig bekväm! Varning turistfälla!

Datum för besöket: mars 2018
4  Tack Miguel d

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Fullsatt trodde vi men det fanns 2 platser i hörnet. Trevlig personal och jättegod mat. Hit kommer vi gärna igen.

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack Bjarne A
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Vi letade efter ett café med kvalité...
Och vi lyckades nog med dé...
Det var mycket trång och i princip fullsatt.
Många vände i dörren av det skälet.
Men jag är glad att vi hade tålamod.
En rejäl bit smörgåstårta/laxtårta respektive en räksmörgås (scrimp sandwich) blev vår läckra lunch tillsammans med en kopp kaffe som verkligen smakade gott.
Personalen var mycket professionell och trevlig.
Hit går vi absolut igen.
5 poäng, absolut!

Datum för besöket: december 2017
4  Tack torde583
Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Supertrevligt och mysigt fik. Fantastiskt trevlig personal. Här tar vi vår morgonfika varje vardag. Rejäla mackor och goda bakverk.

Datum för besöket: november 2017
1  Tack 631fredrika
Omdömet skrevs 10 november 2017

Min fru och jag gick hit för att ta en fika och tyckte det såg mysigt ut. Fantastisk service och så länge som man är ok med att trängas lite (mycket lite plats mellan borden, väg in till toalett, osv), så är det mycket bra. Vi kan rekommendera apfelstrudeln!

Datum för besöket: november 2017
1  Tack Mikael S

Resenärer som tittade på Café Schweizer tittade också på

Besökt Café Schweizer? Berätta vad du tyckte!