“Mysigt litet café”

Rankad som nr 15 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs mars 17 2017

Ser avskräckande litet ut först när man går förbi, men har aldrig blivit utan plats när jag kommit in. Bra service och trevlig personal. Maten kommer snabbt och smakar toppen. Mysigt att bara komma in för en fika. Bra läge!

Tack Michaela B

Omdömet skrevs februari 23 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt. Goda smörgåsar och härliga bakverk. Personalen jättetrevliga . Granne med slottet och riksdagen på gågatan västerlånggatan.

Tack Lennart W
Omdömet skrevs februari 20 2017

Bästa service i hela Stockholm! Och gott var det också! Personalen var väldigt trevligt och gjorde plats för oss i ett redan fullt café, service var personligt och vänligt. Tårtor och kakor smakade otrolig gott, inredning var mysig och hemtrevlig.

Stark rekommendation, man absolut måste besöka! <3

1  Tack boldbiscuit
Omdömet skrevs december 31 2016

Härlig servitris! Vi kände oss som hemma direkt. Jag åt en underbart saftig smörgåstårta med lax och min kille en räksmörgås - ett konstverk i sig...

Tack gwenkaettman
Omdömet skrevs december 19 2016

Ett ombonat ställe man kan njuta av goda smörgåsar och en helt underbar Västerbottenpaj . Lite av shabbi chick över interiören . Trevlig personal , lite familjärt .

Tack mormor401

Resenärer som tittade på Café Schweizer tittade också på

Besökt Café Schweizer? Berätta vad du tyckte!