“Personligt och gemytligt”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs februari 13 2017

Ligger central i Gamla Stan. Liten mysig lokal, mycket trevlig personal. God, vällagad mat, trevligt personal. Kommer ofta tillbaka hit.

Tack AHNilsson

Omdömet skrevs februari 12 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt! Välkomnande personal, mysig lokal. Supergod hjortronpannacotta. Very nice place! Good

Tack IaFia2014
Omdömet skrevs januari 16 2017

Redan när man kliver in får man den lilla gemytliga känslan av familj. God mat och lagom variation i meny.

Tack MatsH1971
Omdömet skrevs januari 6 2017 från mobil enhet

Maten var okej men inte mer . Trevlig personal. Trångt men trevligt. Hemsk musik såvida man inte gillar modern jazz.

Tack Lage S
Omdömet skrevs december 31 2016

Liten restaurang med en trevlig familjär atmosfär och bra service! Vi besökte den 2 gånger under vår vistelse där under Julhelgen! Mycket vällagad och god mat! Rekommenderas!

Tack Alf Å

Resenärer som tittade på Stockholms Gästabud tittade också på

Besökt Stockholms Gästabud? Berätta vad du tyckte!