“Bra lokal”

Rankad som nr 279 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 23 februari 2018

En mycket bullrig lokal, men med det skrivet så vill jag också ta upp att maten är god, har en suverän komposition - enkel och aptitlig! Rekommenderas för en enklare middag!

Tack Miguel d

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Tog en sallad som var jättegod men personalen var lite sisådär.
Men ett mysigt ställe för lunchtid..

Tack Caroline J
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

En riktigt matig och varm (viktigt för mig) hamburgare med goda pommes med en liten sallad vid sidan för 95:- anser jag var bra pris. Modernt, trevligt. Fick förvånansvärt snabb service. Ena hamburgaren var dock mindre genomstekt (skiftande kvalitet?). Fina råvaror. Man hade erbjudande om hamburgare+öl, dock kunder ej öken bytas ut mot vin, vilket jag tyckte var lite tråkigt. Toaletten hade dock inte den fräschaste städningen.

Tack Gita C
Omdömet skrevs 22 december 2017

Här blir alla nöjda. Stora goda hamburgare som kan varieras med olika tillbehör. Köttet perfekt stekt.

Tack elisabeth042
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Älskar det här stället. Bästa burgaren jag ätit. Allvarligt alltså. Det är en finsmakarburgare för 90kr. Pommes frittens du får till är också otroligt bra, vigårdas dippsås likaså. Och du får även en liten sallad som inte är helt fel.

Tack Robert E

Resenärer som tittade på Vigårda tittade också på

Besökt Vigårda? Berätta vad du tyckte!