“Helt okej”

Rankad som nr 285 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Tog en sallad som var jättegod men personalen var lite sisådär.
Men ett mysigt ställe för lunchtid..

Tack Caroline J

Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

En riktigt matig och varm (viktigt för mig) hamburgare med goda pommes med en liten sallad vid sidan för 95:- anser jag var bra pris. Modernt, trevligt. Fick förvånansvärt snabb service. Ena hamburgaren var dock mindre genomstekt (skiftande kvalitet?). Fina råvaror. Man hade erbjudande om hamburgare+öl, dock kunder ej öken bytas ut mot vin, vilket jag tyckte var lite tråkigt. Toaletten hade dock inte den fräschaste städningen.

Tack 909gitac
Omdömet skrevs 22 december 2017

Här blir alla nöjda. Stora goda hamburgare som kan varieras med olika tillbehör. Köttet perfekt stekt.

Tack elisabeth042
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Älskar det här stället. Bästa burgaren jag ätit. Allvarligt alltså. Det är en finsmakarburgare för 90kr. Pommes frittens du får till är också otroligt bra, vigårdas dippsås likaså. Och du får även en liten sallad som inte är helt fel.

Tack Robert E
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Goda hamburgare och smidig beställning. Lite för hög musik, man hör inte varandra om man inte sitter precis jämte. Tråkigt om man är större sällskap.

Tack Markus H

Resenärer som tittade på Vigårda tittade också på

Besökt Vigårda? Berätta vad du tyckte!