“God pasta”

Pane Vino
Rankad som nr 239 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Södermalm Område

Jag åt tryffelpastan som huvudrätt vilket smakade väldigt gott. Bra service, mysig lokal och okej pris.

Datum för besöket: september 2019
Tack imemi93

Omdömet skrevs 7 september 2019 från mobil enhet

Grillad tonfisk, risotto, carpaccio, limoncello - allt var fantastiskt gott! Trevlig personal och vi kunde sitta ute på trottoaren. Vilken kväll!

Datum för besöket: september 2019
Tack Extraordinary8590
Omdömet skrevs 28 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang dock så valde jag nog fel rätt. Tog en glutenfri pizza som tyvärr var en av de sämre jag har ätit.
Dock så såg mina vänners pasta helt magisk ut och de var mycket nöjda (kalv med tryffel)

Datum för besöket: augusti 2019
Tack hannissen
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Bra restaurang vid zinkens dams tunnelbana. Ätit där två gånger. Dom har även ett väldigt fint utehus där man kan sitta. Väldigt populärt ställe. Bra pizza också!

Datum för besöket: september 2018
Tack Torarv
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket god mat. Åt förrätt och huvudrätt men hade inte tid att stanna för efterrätt. Trevlig servitör. Vi återkommer gärna.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Resfeber_10

Resenärer som tittade på Pane Vino tittade också på

Besökt Pane Vino? Berätta vad du tyckte!