“Mycket god mat!”

Rankad som nr 248 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Grillad tonfisk, risotto, carpaccio, limoncello - allt var fantastiskt gott! Trevlig personal och vi kunde sitta ute på trottoaren. Vilken kväll!

Datum för besöket: september 2019
Tack Extraordinary8590

Mycket trevlig restaurang dock så valde jag nog fel rätt. Tog en glutenfri pizza som tyvärr var en av de sämre jag har ätit.
Dock så såg mina vänners pasta helt magisk ut och de var mycket nöjda (kalv med tryffel)

Tack hannissen
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Bra restaurang vid zinkens dams tunnelbana. Ätit där två gånger. Dom har även ett väldigt fint utehus där man kan sitta. Väldigt populärt ställe. Bra pizza också!

Datum för besöket: september 2018
Tack Torarv
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket god mat. Åt förrätt och huvudrätt men hade inte tid att stanna för efterrätt. Trevlig servitör. Vi återkommer gärna.

Tack Resfeber_10
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Alltid ett kärt återseende. Allt ifrån ett väldigt bra och proffesionellt bemötande i dörren till bra drinkar och snabb service i baren. Fantastisk mat och bra service. Pizza Bosco och Fettucine Pane Vino helt fantastiska. Missa inte Carpaccio di Vitello.

Tack AndersL510

Resenärer som tittade på Pane Vino tittade också på

Besökt Pane Vino? Berätta vad du tyckte!