“Söndagslunch”

Rankad som nr 248 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket god mat. Åt förrätt och huvudrätt men hade inte tid att stanna för efterrätt. Trevlig servitör. Vi återkommer gärna.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Resfeber_10

Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Alltid ett kärt återseende. Allt ifrån ett väldigt bra och proffesionellt bemötande i dörren till bra drinkar och snabb service i baren. Fantastisk mat och bra service. Pizza Bosco och Fettucine Pane Vino helt fantastiska. Missa inte Carpaccio di Vitello.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack AndersL510
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Då vi fått ett "stort" presentkort, valde vi att dela upp detta och idag valde vi att hämta pizza. Vi valde två olika och vi var båda väldigt nöjda, både med bemötande och smak. Äter det gärna igen.

Tack Mamman55
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Besökte restaurangen med min fru och våra barn spontant.

Vi beställde bl.a. två pizzor med tomatsås och mozzarella på. Förväntade mig en klassisk margerita.

När vi väntat en stund såg jag att det stod två pizzor på bänken vid pizzabordet. Undrade om det var våra. Fem minuter senare hämtas de upp och serveras oss. Pizzabotten/kanterna var stenhårda, alltså så hårda att barnen inte kunde bita igenom utan att de nästan fick ont i tänderna. Skar av en kant och slog den i bordet och den var stenhård.

Det var dock inte det bästa. Den här restaurangen valde att lägga på tre bitar mozzarella på pizzan efter att den kommit ut ur ugnen. Det var alltså pizza med tomatsås på och tre bitar kall mozzarella som lagts på efteråt. Vi påtalade inte något av detta utan betalade för oss och gick vidare.

Personalen var ganska dryga utav sig och allmänt dåligt intryck måste jag säga.

Inget att rekommendera tyvärr.

Tack Jaybird1239
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Vi var två par som känt varandra länge. Vi satt i ”glasburen” på trottoaren. Trivsamt och gott. Fyra personer och alla var nöjda.

1  Tack 520lennarte

Resenärer som tittade på Pane Vino tittade också på

Besökt Pane Vino? Berätta vad du tyckte!