“Toppen”

Rankad som nr 142 av 3 207 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Hornstull och Långholmen
Omdömet skrevs september 30 2017 från mobil enhet

Fick en riktigt mysig kväll på denna restaurang hela familjen, 16 personer när vi firade sonens 30 års dag. Hade bokat både bord och mat i förväg och allt flöt på toppen trots att vi anlände en halv timme för tidigt. Charkbrickan som vi alla tog till förrätt var en höjdare och varmrätterna som var och en hade beställt blev klart godkända från alla. Vi hade tyvärr missat att säga till om barnstolar så det fick vi inga då dom var upptagna. Lite tråkigt också att borden stod så tätt till andra gäster men överlag ett mysigt ställe med trevlig personal.

Tack olofsgarden

Omdömet skrevs september 28 2017 från mobil enhet

Dubbelbokat i restaurangen men hovmästaren fick oss verkligen att inte känna oss bortglömda, mitt i kaoset. Väldigt väldigt bra mat och kul att personalen själva pratar italienska. Känns genuint och med värme.

Tack Kristina_987_987
Omdömet skrevs september 10 2017 från mobil enhet

Vi kom en lördagkväll, utan att ha bokat, när stället var i det närmaste fullsatt. Personalen var väldigt tillmötesgående och fixade bord åt oss inom 15 minuter. Maten var god och servicen likaså. Vi är nöjda.

1  Tack Nicole d
Omdömet skrevs september 3 2017

God mat och lagad med känsla, prova pastan som alltid levererar. Personalen är trevlig med ett undantag, samma gubbe går och surar på gäster och sina kollegor år efter år. Så länge man inte får honom som sitt bords servitör så blir det riktigt bra.

1  Tack Nukite
Omdömet skrevs augusti 31 2017

Stämningen är underbar samt maten, personalen är alltid lika tillmötesgående.
har gått igenom menyn ett flertal ggr och har nog aldrig blivit missnöjd.

Tack Björn M

Resenärer som tittade på Pane Vino tittade också på

Besökt Pane Vino? Berätta vad du tyckte!