Kostnadsfri avbokning till den 21-06-30
Kostnadsfri avbokning till den 21-07-03
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-30
Expedia.com77 US$
getaroom.com85 US$
Orbitz.com77 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Läget är kanon mitt i city, men hotellet standar är under mina krav. Det känns som att kliva ner i en bunker och bo i celler utan fönster, ingen trevlig upplevelse. I princip ingen reception och frukosten är helt undermålig. Jag kommer att undvika detta hotell i framtiden.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 349andersd
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Besök detta mysiga hotell trevliga personal God frukost på morgon sköna sängar väldigt centralt i stan bra pris rekomenderas varmt vi besöker många olika hotell i stockholm när vår son bor där då vill man ha ett mysigt ställe att sova på

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack carinas234
Omdömet skrevs 2 oktober 2019

Hotellet är centralt beläget och ser helt okej ut på bilder när man letar information på nätet.

Skenet bedrar verkligen och det finns många brister som behöver åtgärdas. En del är riktigt akut.

Vi förstår att ett viss mått slitage blir det men detta hotell skulle behöva renoveras igen och få sig ett lyft.

Alla rummen är i källaren och vi hade rum längst in. Vad händer vid en eventuell brand? Hinner alla utrymma i dom trånga korridorerna och här borde alla gäster få information vid ankomst om utrymningsvägar. Annars är risken stor att några kommer att omkomna vid brand. :( på plussidan är att det fanns många brandsläckare i korridorerna.

DUBBELSÄNGEN!!! Vi betalde 1800kr/natt för ett centralt beläget hotell och då förväntar man sig en viss standard och sängen lämnade mycket att önska. Man ska vakna med en skön känsla och inte med ryggont för att 90s sängarna glidit isär! Sen så har man lagt en 5 cm madrass (delad) och ovanpå det 2 tjocka skumgummimadrasser.

Så jag rekommenderar ingen att boka detta hotell om man har känslig rygg!

Hotellfrukosten består av färdiga frallor, kaffe, juice, nutella och inget mer.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Magnus M
Omdömet skrevs 15 september 2019

Minimal reception, trappa ner till rummen som ligger i källaren. Trångt, unket. slitet. dålig ventilation, dåligt städat och HEMSKA sängar. Stod ut för att jag visste att det gällde bara en natt annars hade jag bytt direkt!
Fanns ingen plats att öppna väskan på utom i sängen och då var jag ändå ensam i ett tvåbäddsrum (våningssäng)
Frukosten serverades i den minimala receptionen och bestod av kaffe, juice och inplastade mackor.
Det här är inget hotell, finns bättre B&B. Det får ligga hur centralt som helst men jag bor aldrig här igen

Rumstips: Fundera inte ens på detta hotell
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Klemmings
Omdömet skrevs 13 juni 2019

efter att ha suttit och jobbat en timme på rummet har jag ont i halsen pga riktigt dålig luft.

Det är väldigt tydligt att detta ombyggda källarförråd.

Det finns faktiskt inget positivt att säga om rummet. Funderar allvarligt på att lämna redan nu.

Rumstips: tips; boka ett annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Mikael B